INSTITUTIA: ȘCOALA GIM.ÎNV.GÂLGĂU IOSIF PĂGAIA
CUI:21230410
SEDIU: Pagăia nr. 61
TELEFON 0259/428940, 0751106175.
FAX 0259/428940
E-MAIL pagaiascoala@yahoo.com
Nr. 214/22.02.2023
ANUNȚ
A.Școala Gimnazială ,,Înv. Gâlgău Iosif” Păgaia cu sediul în loc. Păgaia, nr. 61, județul Bihor, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
- Nivelul postului*: execuție
- Denumirea postului: secretar, post vacant, pe perioadă determinată,
- Gradul/Treapta profesional/profesională: I
- Scopul principal al postului: activități de secretariat
- Numărul de posturi: 1
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
- a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială ,,Înv. Gâlgău Iosif” Păgaia cu sediul în loc. Păgaia, nr. 61, județul Bihor, compartimentul secretariat, tel. 0259428940, persoana de contact Goman Elisabeta, email: pagaiascoala@yahoo.com.
Termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucratoare de la afisare): 01.03.2023 – 07.03.2023, ora 14, la sediul instituţiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
- Studii de specialitate**: superioare de scurtă durată (avantaj management, informatică, resurse umane, economice)
- Perfecționări (specializări): …………….
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nivel avansat de operare calculator (office Word, Excel, etc., cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespondenței oficiale,
- Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: un bun cunoscător de limba maghiară (scris și vorbit).
- Abilități, calități și aptitudini necesare: abilitatea de a lucra în echipă, flexibilitatea programului de lucru.
- Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
- Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
- Vechime: minim 5 ani
* Funcție de execuție sau de conducere.
** În cazul studiilor medii se va preciza modalitatea de atestare a acestora (atestate cu diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat).
*** Se va specifica obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, după caz.
**** Doar în cazul funcțiilor de conducere.
***** Se vor trece atribuțiile care vor fi delegate către o altă persoană în situația în care salariatul se află in imposibilitatea de a-și îndeplini atribuțiile de serviciu (concediu de odihnă, concediu pentru incapacitate de muncă, delegații, concediu fără plată, suspendare, detașare etc.). Se vor specifica atribuțiile, precum și numele persoanei/persoanelor, după caz, care le va/le vor prelua prin delegare.
D.) Bibliografie si tematica:
- Ordinul Ministerului Educației Nr. 4.183/04.07.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar,
- Legea Educației Naționale nr. 1/2011, actualizată,
- Hotărârea nr. 951/ 2017 privind modalitatea de subvenționare de către stat a costurilor pentru elevii care frecventează învățământul profesional,
- Ordin nr. 5.379/2022 pentru aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare
- Ordin nr. 3.844/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor
de studii si al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Actele de studii şi documentele şcolare în învăţământul preuniversitar,
Organizarea şi funcţionarea sistemului naţional de învăţământ preuniversitar,
Cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel, etc),
Protecţia informaţiilor clasificate: definiţii, informaţii cu caracter de secret de serviciu,
Cunoştinţe de legislaţie privind emiterea şi evidenţa corespondenței, a adreselor oficiale și a adeverințelor.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afișare): 07.03.2023, ora 14, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor 08.03.2023, ora 9.00, la sediul instituţiei;
- proba scrisă în data de 16.03.2023, ora 9.00, la sediul instituției;
- afișarea rezultatelor de la proba scrisă: 16.03.2023, ora 12.00;
- proba practică în data de 16.03.2023, ora 13.00, la sediul instituției;
- afișarea rezultatelor de la proba practica: 16.03.2023, ora 14.00;
- proba interviu în data de 16.03.2023, ora 14.00, la sediul instituției.
- afișarea rezultatelor de la proba de interviu: 16.03.2023, ora 30;
- afișarea rezultatelor finale: 16.03.2023, ora 15.00.
Termenele in care se pot depune contestații, respectiv afișarea rezultatelor contestațiilor:
– se pot depune contestații în data de:
-16.03.2023, între orele 15.00 – 16.00 la sediul instituţiei.
- afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor:
– 16.03.2023, ora 17.00, la sediul instituţiei.
Director
prof. Sărac Florica