RAPORT PRIVIND CALITATEA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI ȘCOLII GIMNAZIALE ,,ÎNV.GÂLGĂU IOSIF,, PĂGAIA

 MINISTERUL EDUCAŢIEI
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ÎNV. GÂLGĂU IOSIF” PĂGAIA
LOC. PĂGAIA, NR. 61
JUD. BIHOR
COD POSTAL 417063
CUI. 21230410
NR 1148 /16.09.2025

 

 

RAPORT PRIVIND CALITATEA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI

ȘCOLII GIMNAZIALE ,,ÎNV.GÂLGĂU IOSIF,, PĂGAIA

 

 Prezentat  în Consiliul Profesoral din data de 18.09.2025

Prezentat în Consiliul de Administraţie din data de 18.09.2025

Prezentat în C.R.P.

Postat pe site-ul unității 22.09.2025

Director,

Prof. Florica SĂRAC

CADRUL LEGISLATIV

Sursele raportului:

  1. Rapoartele de activitate ale comisiilor
  2. Rapoartele statistice SIIIR (referitor la mediile şcolare) / RAEI

RESURSE UMANE

  1. 1. Planul de școlarizare

În anul școlar 2024-2025 planul de școlarizare a fost finalizat și predat conform cerințelor către  ISJ Bihor, validat de către Consiliul local al comunei cu respectarea termenelor din procedură. Școala Gimnazială ÎNV.GÂLGĂU IOSIF PĂGAIA este instituție cu personalitate juridică cu nivel preșcolar, primar și gimnazial,  având si 3 structuri: Școala Primară nr. 1 Boianu  Mare, G.P.N. nr. 2 Păgaia, G.P.N. nr.1 Boianu Mare.

Unitatea noastră de învățământ are în componența sa grupuri de nivel preșcolar și clase de învățământ primar, gimnazial cu forme de zi.

An şcolar 2024-2025
Nr. grupe nivel preşcolar 2
Nr. clase nivel primar 4
Nr. clase nivel gimnazial 3
Total                                  9

 

  1. 2. Personalul didactic: titulari, suplinitori

Ȋn anul şcolar 2024-2025 statul de funcţii cuprinde  12.80  posturi didactice.

An şcolar Calificat Necalificat În curs de calificare Total
Titular Suplinitor
2024-2025 13 2 0 0 15

 

I.3 Personalul didactic auxiliar și nedidactic

La nivelul unităţii noastre există 1 post secretar + 0,5 post administrator financiar și de patrimoniu .

Personalul nedidactic din şcoală este încadrat după cum urmează:

Îngrijitor curățenie  –1 ,5 posturi

I.4. Activitatea conducerii şcolii

  1. Planul de dezvoltare al Școlii Gimnaziale ÎNV.GÂLGĂU IOSIF PĂGAIA a fost elaborat pe o perioadă de cinci ani 2021-2025 și aprobat , luând în considerare principiile care guvernează învățământul național, în corelare cu cerințele comunei Boianu Mare. Documentele de proiectare managerială au fost elaborate în concordanţă cu cerinţele curriculumului naţional, ţinând cont de corelarea obiectivelor stabilite la nivelul sistemului naţional de învăţământ şi al celui teritorial, cu cele specifice unităţii de învăţământ, pe baza documentelor curriculare oficiale. La elaborarea planului managerial au fost luate  în considerare obiectivele din PDI, iar planificarea activităților din actualul an școlar  au fost întocmite  pe baza acestor principii:

— Curriculum la decizia şcolii diversificat şi atractiv, realizat prin consultarea elevilor şi părinţilor şi cuprinderea fiecărui elev într-o formă de educaţie extracurriculară;

—   Formarea continuă a cadrelor didactice pentru aplicarea metodelor active, folosirea strategiilor şi mijloacelor moderne de educaţie, management pozitiv al clasei de elevi;

—    Prevenirea eşecului şcolar şi includerea tuturor elevilor într-o formă superioară de şcolarizare, creşterea performanţei  şcolare.

—  Gestionarea, întreţinerea şi menţinerea funcţionalităţii patrimonului şcolii, dezvoltarea acestuia prin accesarea de fonduri UE.

—   Promovarea imaginii şcolii în contextul climatului concurenţial actual de descentralizare şi autonomie instituţională.

La nivelul unităţii şcolare au fost asigurate toate materialele care contribuie la desfăşurarea optimă a activităţilor, precum și documente curriculare oficiale, manuale, auxiliare curriculare, cărţi pentru bibliotecă şi aparatură auxiliară.

Stabilirea comisiilor permanente și temporare s-a făcut la începutul anului şcolar în cadrul şedinţei Consiliului Profesoral şi Consiliului de Administraţie, constatându-se o permanentă preocupare a conducerii şcolii pentru acest lucru, fiecare cadru didactic având în cadrul Consiliului profesoral o anumită responsabilitate bine definită. De asemenea Consiliul de administraţie a fost alcătuit conform normativelor în vigoare .

Consiliul clasei a fost constituit din totalitatea personalului didactic care predă la clasa respectivă, consiliul reprezentativ al părinţilor a fost format din preşedinţii Comitetelor de părinţi din fiecare clasă. La întocmirea orarului s-a ţinut seama de curba efortului  elevilor în decursul unei zile, dar şi în decursul unei săptămâni, de gradul de solicitare al disciplinelor, urmărindu-se repartizarea judicioasă  pe zile şi pe ore. Cursurile s-au desfăşurat într-un singur schimb. Eficienţa personalului şi a elevilor s-a realizat prin utilizarea adecvată a resurselor de timp în cadrul unui program, orar bine stabilit. S-au respectat cu stricteţe orele prevăzute în orar, precum şi recreaţiile elevilor.

Au fost monitorizate, controlate şi evaluate activităţile privind:

–   calitatea întocmirii documentelor de planificare şi depunerea lor la termen;

–   completarea la termenul stabilit a documentelor şcolare oficiale;

–   structurarea schemei orare utilizând planul cadru în vigoare;

–   completarea condicii de prezenţă;

–   arhivarea şi securizarea documentelor şcolare oficiale;

–   respectarea parcurgerii planificărilor/programelor;

–   calitatea şi eficienţa folosirii resurselor umane ale clasei şi cele materiale ale şcolii;

–   notarea ritmică a elevilor;

–   respectarea criteriilor pentru acordarea temelor pentru acasă;

–  respectarea programului de pregătire suplimentară a elevilor cu dificultăţi în învăţare, performanţi şi de sfârşit de ciclu;

–   analiza şi eficienţa consiliilor şi comisiilor permanente și temporare;

–   utilizarea platformei GOOGLE MEET, GSUITE, CLASSROOM;

–   îndeplinirea responsabilităţilor la nivel de unitate;

–   colaborarea cu familia şi implicarea acesteia în viaţa şcolii;

–   activitatea extraşcolară;

–  formarea continuă a personalului  didactic;

– transmiterea la timp şi corect a informaţiilor şi situaţiilor solicitate şi respectarea reglementărilor în vigoare;

– întocmirea situaţiilor statistice ale elevilor la sfârşitul semestrului, a statelor de funcţii şi fişelor de încadrare – vacantare, a statelor de plată;

– îndeplinirea corespunzătoare a sarcinilor de serviciu stabilite prin fişa postului a personalului didactic auxiliar şi nedidactic;

– monitorizarea desfăşurării activităţilor/ lecţiilor atât fizic, cât și ȋn mediul on-line.

I.5. Activitatea bibliotecii

Asigurarea manualelor şcolare pentru elevi s-a realizat la începutul anului şcolar și pe parcursul acestuia, în proporţie de 9o%. Am asigurat procurarea auxiliarelor curriculare, în special la clasele CP/I-IV şi grădiniţă. Biblioteca funcţionează practic in sala de clasă a profesorului de limba română, ea constând de fapt intr-un raft cu volume , înregistrate și păstrate în condiţii bune.

I.6. Cabinetul Psihopedagogic – nu este cazul

I.7. Activitatea în internat/ cantină – nu este cazul

  1. FORMAREA CONTINUĂ

II.1. Cadre didactice înscrise într-o formă de perfecţionare (grade didactice, doctorat)

În acest an şcolar, fiecare cadru didactic a fost îndrumat spre tipul de formare continuă cel mai potrivit, raportat la nevoile individuale şi la necesităţile şcolii. S-a realizat prin participarea la activităţile comisiilor, a cercurilor pedagogice, la obţinerea gradelor didactice, la cursuri de perfecţionare şi la masterate.

Indicatori 2024-2025
Nr. cadre didactice cu  definitivat/debutant 2
Nr. cadre didactice cu grad didactic II 0
Nr. cadre didactice cu grad didactic I 13
Nr. cadre didactice cu performanţe în activitatea metodico-ştiinţifică (metodişti) 1
Nr. cadre didactice cu gradaţie de merit 2

 

II.2. Cursuri de formare

  • Cadrele didactice au participat la cursuri de perfecţionare, printre care şi cursuri prin intermediul cărora au dobândit competenţe digitale,astfel:
  • Program de Conversie Profesională – Chimie – Universitatea Dunărea de Jos, Galați;
  • ,,Consilier pentru dezvoltare personală”
  • Curs  prim ajutor de bază pentru cadre didactice
  • Pedagogie digitală: competențe și tehnologii pentru excelența în educație
  • Tehnici de evaluare în clasa colaborativă
  • Dezvoltarea culturii antreprenoriale în sistemul educațional românesc
  • Expert în egalitatea de șanse
  • Tehnici și metode de învățare activă
  • Participare webinarii oferite de : Edu Apps -PNRAS, EN, EDUS, EDUMI, SELLification, National Geographic Learning, Atelier de cuvinte

II.3. Participări la conferinţe, consfătuiri, congrese şi simpozioane

  • Conferința Națională ,, Back to school-cum construim comunități școlare puternice” Asociația Europeană a Profesioniștillor din Educație EDUMI, cu durata de o oră și jumătate,12.09.2024
  • Conferința : Copilul tău campion la viață- organizator Shakespeare School- 29.01.2025
  • Simpozion  online : Utilizarea platformei Eduboom de lecții video și teste în conformitate cu programa școlară – 21 noiembrie 2024 – Centrul de Educație Digitală EDUMAGIC SOLUTIONS
  • Conferinta Regionala “Metode moderne de predare-evaluare” – Asociatia Sellification4Education, 29 noiembrie 2024
  • Conferinta internationala Shine English Teaching Conference ,,Impactful teaching: Skills for next-gen learners” , 07 ianuarie 2025
  • Conferinta nationala Shakespeare School ,,Cum ghidezi copilul spre o cariera de succes: Importanta autocunoasterii si orientarii vocationale” , 29 ianuarie 2025
  • Conferinta internationala Cambridge, ”The CELTA Certificate – Your Path to Teaching Mastery” , 28 februarie 2025
  • Pedagogical Training Session British Council/ ISJ Bihor, ”Enhancing Assessment Techniques with AI and Mixed Ability Strategies”, 28 aprilie 2025
  • Simpozion national ,,Creativitate in demersul didactic” – Edumi, ISJ Ilfov, 4 iunie 2025
  • Conferinta internationala online „Solutii inovatoare in educatie, editia a XI-a , 5 dec 2024, 14 ore cura si aplicatii in format eLearning si Webinar organizata de Scoala Romaneasca din Olanda, EduMagic si Învăț si Zambesc
  • Webinar ,, Inovație și leadership în educație” Asociația Europeană a Profesioniștillor din Educație EDUMI, cu durata de o oră, 28.11.2024
  • Webinarul:Abordarea integrată a activitățilordidactice din perspectiva unui examen de titularizare în învățământul primar și preșcolar organizat de către Asociația AtelieR de cuvinte în data de 26.03.2025
  • Webinarul: Eroii internetului – Siguranță online pentru elevi -organizat de asociația ADFABER -organizat în 02.05.2025
  • Webinarul: Cum să faci o activitate de Crăciun fără efort și stres- organizat de către asociația AtelieR de cuvinte în parteneriat cu EduStorty Teaching SpaceSRL în data de 27.11.2024
  • Webinarul: Inovație și leadership în educație – Organizat de Asociația Europeană a Profesioniștilor din Educație EDUMI și Fundația Progress în data de 10.04.2025
  • Webinarul:  SuperDascăl – comportament adictiv: Identificare și prevenire, desfășurat în cadrul programului SUPERDASCĂL -organizat de Asociația pentru Educație și Cultură AdLitera AECA , desfășurat în 11.02.2025
  • Webinarul: Inteligența emoțională -Superputerea care modelează viitorul copiilor- organizat de Editura și Platforma Educațională BlissIQ, în parteneriat cu Casa Corpului Didactic București în data de 12.03.2025
  • Webinar : ,,Școala Altfel și Săptămâna verde- idei practice pentru activități memorabile’’
  • Webinar: ,,Transformă stresul în cel mai bun prieten!’’
  • Participare webinarii: Edu Apps -PNRAS, EDUMI, SELLification, Atelier de cuvinte, Shakespeare School
  • Program de formare din domeniile Educație emoțională, vorbit în public și Educație pentru sănătate, organizate de către Asociaţia AtelieR de Cuvinte și Asociația Enable Timișoara în colaborare cu partenerii: EduStory Teaching Space SRL, Private Life Med SRL şi Refleqt SRL, în cadrul Proiectului educaţional inovator Ce FACI, Te FACE, în anul şcolar 2024-2025, 17.09.2024-12.11.2024. Programele de formare s-au derulat ca webinarii, totalizând un număr de 72 de ore în format sincron şi asincron.
  • Denumire program: Pedagogie digitală: competențe și tehnologii pentru excelenta în educatie.

Furnizor program formare acreditat: Asociatia CNDRU-Eurostudy

Perioada formării: 12.05.2025-07.06.2025

Forma de învățământ/formă de organizare a programului acreditat: online-

90 de ore (42 ore sincron – 48 ore online asincron)

  • Denumire program: Tehnici de evaluare în clasa colaborativă

Furnizor program formare complementar: PROEURO-CONS

Perioada formării: 09.07.2025-06.08.2025

Forma de învățământ/formă de organizare a programului acreditat : 60 de ore

(din care 24  de ore online sincron, 36 de ore  online asincron)

  • Denumire program: : Dezvoltarea culturii antreprenoriale în sistemul educațional românesc

Furnizor program formare acreditat: PROEURO-CONS

Perioada formării: 11.07.2025-09.08.2025

Forma de învățământ/formă de organizare a programului acreditat : 60 de ore

(din care 33 de ore online sincron, 27 de ore  online asincron)

  • Curs online : Cum sa utilizezi display-urile interactive pentru lecții eficiente și captivante -organizat de către Asociația AtelieR de cuvinte în data de 14.11.2024
  • Curs de prim ajutor
  • Curs Interactiv: Lansare carte- Captiveaza-ti elevii în Online mai ceva ca în clasă
  • Curs: Jocuri didactice la școală, în tabără si în online
  • Schimb de experiență derulat în anul 2024-2025 cu ocazia conferinței internaționale online „Soluții inovatoare în educație”
  • Participare  la cercetare în domeniul implementarii reformei curriculare „Soluții inovatoare în educație” desfășurată la nivel national, în perioada 28 noiembrie-19 decembrie 2024, cu scopul de a îmbunătăți procesele educațional atât pentru învățarea în clasă cât și online, în afara școlii, organizată de Edumagic

 

  • Consfătuiri învățământ primar, septembrie 2024 la CN O. Goga Marghita.
  • Consfătuiri Limba engleză
  • Consfătuiri Educație fizică și sport

III. ACTIVITATEA COMISIILOR

Stabilirea comisiilor şi a responsabilităţilor s-a făcut la începutul anului şcolar în cadrul şedinţei Consiliului Profesoral şi Consiliului de Administraţie, constatându-se o permanentă preocupare a conducerii şcolii pentru acest lucru, fiecare cadru didactic având în cadrul Consiliului profesoral o anumită responsabilitate bine definită. De asemenea Consiliul de administraţie a fost alcătuit conform normativelor în vigoare cu responsabilităţi precise ale fiecărui membru. Consiliul clasei a fost constituit din totalitatea personalului didactic care predă la clasa respectivă, consiliul reprezentativ al părinţilor a fost format din preşedinţii Comitetelor de părinţi ai fiecărei clase.

S-au constituit comisii cu caracter permanent, după cum urmează:

– Comisia pentru curriculum;

– Comisia de evaluare și asigurare a calității;

– Comisia de securitate și sănătate în muncă și pentru situații de urgență;

– Comisia pentru control managerial intern;

– Comisia pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității.

În cadrul catedrelor/comisiilor metodice, responsabilii acestora au delegat membrilor respectivi, sarcini exacte care au fost îndeplinite în timpul prevăzut. Conducerea școlii a monitorizat şi a controlat activitatea, urmărind eficientizarea tuturor componentelor, comisiilor şi compartimentelor şcolii, astfel încât aceasta să reuşească, printr-un efort comun şi permanent, realizarea obiectivelor şi competenţelor propuse. Toate activităţile s-au desfăşurat conform programelor de activitate pe intervale de învățare  ale consiliilor, comisiilor.

 

III.1. Comisia de curriculum

Comisia respectivă este constituită din responsabilii catedrelor condusă de directorul școlii. Au elaborat tematica și graficul întâlnirilor, iar pe parcursul anului școlar  au respectat termenele, care au fost consemnate în registrul cu procese verbale.

 

III. 2. Comisia de prevenire şi eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității

La nivelul unității de învățământ a funcționat comisia mai sus menționată, constituită la începutul anului școlar. Membrii au elaborat documentele și la cerere le-au prezentat către conducerea școlii.

III.3. Comisia CEAC

În anul şcolar  2024-2025 Comisia CEAC a funcționat și  a avut în vedere  desfăşurarea următoarelor activităţi:

  • Elaborarea Planului de îmbunătăţire a calităţii pentru anul şcolar 2025-2026;
  • Elaborarea Planului operaţional;
  • Revizuirea Regulamentului de Ordine Interioară prin consultarea elevilor, părinţilor
  • Revizuirea procedurilor existente şi elaborarea de noi proceduri, conform graficului
  • Evaluarea eficienţei procesului de predare-învăţare prin analiza asistenţelor la ore, conform planificării şi a procedurii privind evaluarea procesului de predare învăţare – raportarea monitorizării progresului şcolar

Activitatea comisiei a avut în vedere faptul că sistemul de asigurare a calităţii trebuie să devină un instrument fundamental al dezvoltării instituţionale şi profesionale arătând unde se pot aduce îmbunătăţiri astfel încât acestea să devină ţinte strategice pentru dezvoltarea ulterioară a şcolii. Pe parcursul anului școlar trecut comisia CEAC  a realizat următoarele activități:

– membrii comisiei s-au preocupat de completarea dosarului comisiei urmărind documentaţia elaborată de Inspectoratul Şcolar Judeţean şi de A.R.A.C.I.P. şi de cunoaştere a acesteia, de elaborarea unor proceduri pentru diverse activităţi, de întocmirea raportului anual de evaluare internă a calităţii.

– a fost întocmit raportul RAEI pentru anul școlar în curs precum și elaborarea măsurilor de îmbunătăţire şi a instrumentelor necesare aplicării lor conform procedurilor valabile în unităţile de învăţământ

– au fost verificate portofoliile personale ale cadrelor didactice. În urma verificării acestora s-a constat că marea majoritate a cadrelor didactice au întocmit cu responsabilitate dosarul personal.

– întocmirea dosarului comisiei: componeneță, subcomisii, responsabilități

– au fost aplicate chestionare elevilor din gimnaziu referitor la activitatea profesorilor la clasa

-a fost monitorizată situația la învățătură, abandon, notare ritmică, completarea cataloagelor,  a activităților extrașcolare, parteneriatelor si activităților metodico-științifice, precum și a performanțelor școlare ale elevilor, obținute la evaluarea naționala;

III.4. Comisia pentru controlul managerial intern (SCIM)

Comisia  a funcționat și a elaborat anual Situația sintetică a rezultatelor autoevaluării, chestionarul de autoevaluare, precum și raportul asupra sistemului de control intern managerial. Comisia a verificat și procedurile elaborate pe parcursul anului școlar. Activitățile din unitate se desfășoară pe baza procedurilor elaborate/ revizuite în unitate.

III.5. Comisia de securitate și sănătate în muncă și pentru situații de urgență a funcționat și a desfășurat activitatea conform legii.  Periodic, membrii comisiei au realizat instruirea SSM pentru angajați și au întocmit documentația. Angajații au participat la sesiunile de instruiri, ulterior au semnat fișele de SSM.

III.6. Comisii cu caracter temporar și ocazional

La nivelul Școlii Gimnaziale ÎNV.GÂLGĂU IOSIF PĂGAIA au funcționat următoarele comisii cu caracter temporar și ocazional:

  1. Comisia de salarizare, acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material:
  2. Comisia de inventariere anuală a patrimoniului şi casare:
  3. Comisia pentru organizarea examenelor din unitatea de învăţământ:

4.Comisia de disciplină:

5.Comisia pentru proiecte şi programe comunitare:

6.Comisia de arhivare şi selecţionare:

7.Comisia de elaborarea a PDI, Regulamentului intern, a ROF a unităţii de învăţământ:

8.Comisia pentru organizarea serviciului pe şcoală şi întocmirea orarului:

9.Comisia pentru frecvenţă, combatere a absenteismului şi abandonului şcolar:

10.Comisia pentru manuale şcolare:

11.Comisia pentru dezvoltare instituţională şi promovarea imaginii unităţii:

12.Comisia pentru SIIIR:

13.Comisia pentru relaţii comunitare si Comitetul Reprezentativ al părintilor

14.Comisia de Etică

15.Comisia pentru dezvoltare profesională si evoluție in cariera didactică

 

  1. COORDONATORUL PENTRU PROIECTE ȘI PROGRAME EDUCATIVE ȘCOLARE SI EXTRAȘCOLARE

IV.1. Programul Naţional „Școala Altfel”

În acest an școlar programul național „ Școala Altfel ”  a fost organizat si desfășurat  conform planului de activitate si evaluat conform Raportului de activitate prezentat ISJ, CP.

IV.2. Activităţi extraşcolare şi extracurriculare

La nivelul Școlii Gimnaziale ÎNV.GÂLGĂU IOSIF PĂGAIA, diriginţii au întocmit planificările activităţilor educative pe clase conform cerinţelor. În cadrul orelor de dirigenţie  s-au susţinut toate temele prevăzute de metodologie. Cele mai relevante  activități extrașcolare și extracurriculare care au fost organizate la nivelul școlii.

 

  • septembrie 2024– Let’s Do It, Romania! – ecologizare
  • Participare la ,,Cea mai mare lecție din lume – Apă curată pentru toți”

organizator QIE ( quality inclusive education) în parteneriat cu  UNICEF Romania

  • ,, Prevenirea traficului de persoane și a exploatării sexuale”- acord de parteneriat cu Asociația eLiberare
  • Februarie-aprilie – Activități în cadrul proiectului PNRAS – “School is cool”
  • Februarie-aprilie – Activități în cadrul proiectului PNRAS – ,,Sport și voie bună”
  • Aprilie-mai – Excursii școlare prin programul PNRAS la Cluj, Oradea/Betfia și Stâna de Vale
  • Mai – Ecolect Bihor – EcoProvocarea ”Luna curățeniei în Bihor” 3 elevi câștigători a câte un voucher de 500 lei
  • Programul educațional internațional ,,Eroii fast!”prin care cei mici învață cum pot recunoaște simptomele unui AVC și cum pot acționa la timp
  • Activități de ecologizare în cadrul Programului educațional Școala Ecoterrienilor;
  • Activități de ecologizare și pentru protejarea biodiversității din localitate în cadrul Proiectului Școli Prietenoase cu natura;
  • Activități de ecologizare în cadrul Concursului EcoProvocarea;
  • Activități caritabile în cadrul proiectului „Și nouă ne pasă!” pentru elevii care provin din familii cu sitație financiară precară;
  • RED publicate pe didactic.ro;

 

  1. 3. Parteneriate şi proiecte naţionale – judeţene – locale-internaționale
  • Proiect Național „Tezaurul toamnei”parteneriat cu Școala Gimnazială „I. Al. Brătescu-Voinești” cu sediul în Târgoviște și Școala Gimnazială „Prof. Paul Bănică” cu sediul în Târgoviște – secțiunea C a concursului: creații literare.
  • Proiect educativ județean ,, Să ne cunoaștem mai bine” aprobat de ISJ bihor nr. 515/14.01.2025 aplicant Lic. Tehnologic Felix , Sânmartin
  • ,,Prevenirea traficului de persoane și a exploatării sexuale”- acord de parteneriat cu Asociația eLiberare
  • ,,LET S DO IT,ROMÂNIA!”-parteneriat cu ARDT ORADEA
  • ,,Proiectul 200.. pentru Avram Iancu!”-proiect județean cu participare internațională organizat de Universitatea din Oradea
  • Parteneriat educațional privind organizarea etapei I a Concursului Regional de Creație Artistică,, ReCreația”,4 din 1 octombrie 2024, parteneri Editura Star Kids SRL, cu sediul în București și Unitatea de învățământ Școala Gimnazială,,Înv Gâlgău Iosif” Păgaia
  • Proiect educational în parteneriatcu ziarul ”Esențial în educație”–
  1. a) Promovarea imaginii școlii
  2. b) Managementul activității didactice
  • Proiect educativ județean – ,, Să ne cunoaștem mai bine’’
  • Proiect Internațional : Educație fără frontieră
  • Proiect national MATE – PNRAS  – ”Plan Național pentru Reducerea Abandonului Școlar”  (perioada de implementare: 2022-2025)
  • Proiect educațional național: Esential Proiect educational ,,Magia sarbatorilor de iarna”; publicare studiu de specialitate, RED, parteneriat. (decembrie 2024)

 Activități educative tematice

  • septembrie 2024 – Ziua Europeana a Limbilor (clasele V-VIII) ;
  • 1octombrie-  Ziua Sportului Școlar (clasele CP-VIII) ;
  • 13-15 octombrie 2024– #Erasmusdays (clasele V-VIII);
  • Proiect educative ,,La mulți ani România”- Marcarea Zilei Naționale a României;
  • Proiect tematic, educativ -”Marele poet român Mihai Eminescu” ;
  • Proiect educativ ,, 24 Ianuarie-Unirea Principatelor Române” ;
  • 2 Februarie – Ziua zonelor umede;
  • 10 Martie – Ziua polenizatorilor;
  • 22 Martie – Ziua Mondială a Apei;
  • 10 Mai – ZiuaPăsărilor și Arborilor;
  • 14 februarie 2025– Concurs Miss & Mister Valentine (clasele V-VIII);
  • 20 martie 2025– Ziua Internationala a Francofoniei (clasele V-VIII);
  • 27 martie – Ziua Autorilor Europeni (clasele V-VIII);
  • Activități tematice privind educația rutieră derulate în baza Ghidului de Educație rutieră, elaborat de Ministerul Educației în colaborare cu Ministerul Afacerilor Interne;
  • Proiect tematic ,, Ziua Eroilor”-Program artistic, depunere de coroane la monumentul eroului;
  • Proiect tematic: Zâmbet de copil-1 iunie;
  • Proiectul ,, Mesagerii Antibulling-ului” .

Activități de orientare școlară și profesională

  • Întocmirea Planului de Intervenție Personalizat și a Adaptării Curriculare pentru elevii cu CES ;
  • Participarea la organizarea și desfășurarea simulării EN VIII;
  • Participarea la organizarea și desfășurarea EN II-IV-VI;
  • Participarea la examenul de EN VIII, Centrul zonal C.N. ,, O. Goga” Marghita
  • Participarea la examenul de bacalaureat Centrul zonal Liceul Teoretic ,, Horvath Janos” Marghita
  1. REZULTATELE ŞCOLARE

V.1. Evaluarea internă (frecvență, promovabilitate, situații speciale, rezultate)

In anul scolar 2024-2025 am avut un număr de 121 elevi, au promovat 121  elevi. În vederea obţinerii unor rezultate bune la Evaluarea Naţională, la matematică și limba  română  s-au organizat ore de pregătire suplimentară, după un program întocmit.

Din cei 12 elevi ai clasei a VIII -a ,12 elevi au participat la Evaluare  Nationala, 11 din ei  sunt  admisi la liceu iar 1  la invățamînt profesional, promovabilitatea la Evaluare Nationala fiind de 50/

In anul scolar 2024-2025  s -au inregistrat 2953 absente in total, motivate 2668 iar nemotivate 285.

 

V.2. Evaluarea externă: Evaluarea Națională, Admiterea în liceu, Examenul de bacalaureat

Pentru o mai bună educare a elevilor şi îndrumare a acestora spre o şcoală cât mai aproape de interesele şi aptitudinile lor, împreună cu domnul diriginte  al clasei   a VIII-a am organizat şedinţe şi lectorate cu părinţii în care s-au prezentat elevilor şi părinţilor Calendarul şi Metodologia Evaluării Naţionale, Calendarul şi Metodologia de admitere în clasa a IX-a, graficul fiecărei activităţi, precum si activităti de orientare scolară si Profesională. 

  1. 3. Olimpiade și Concursuri şcolare
  • Concurs COMPER in cadrul Proiectului care vizează domeniul activităților extrașcolare, ediția 2024-2025, la Etapa I, a II-a, Etapa Națională a Concursului Școlar Național de Competență și Performanță COMPER.

prof.înv.primar Goman Claudia-

ETAPA I -COMPER LIMBA ROMÂNĂ         COMPER MATEMATICĂ

CLASA PREGĂTITOARE

-PREMIUL I -2 ELEVI                               1 ELEV

-PREMIUL II-0 ELEVI                               2 ELEVI

CLASA I

-PREMIUL I -2 ELEVI                                2 ELEVI

-PREMIUL II-1 ELEV                                 1 ELEV

CLASA II

-PREMIUL I -2 ELEVI                               2 ELEVI

-PREMIUL II – 1 ELEV                              1 ELEV

 

ETAPA AII-A

CLASA PREGĂTITOARE

-PREMIUL I -4 ELEVI                                3 ELEVI

-PREMIUL II-1 ELEV                                 1 ELEV

CLASA I

-PREMIUL I -2 ELEVI                                  2 ELEVI

-PREMIUL II-2 ELEVI                                  –

CLASA II

-PREMIUL I -2 ELEVI                                 2 ELEVI

-PREMIUL II-1 ELEV                                  1 ELEV

ETAPA NAȚIONALĂ

-COMPER LIMBA ROMÂNĂ         COMPER MATEMATICĂ

CLASA PREGĂTITOARE

-PREMIUL I -1 ELEVI

-PREMIUL II-1  ELEVI                                2 ELEV

CLASA I

-PREMIUL I-0 ELEVI                                   2 ELEVI

-PREMIUL II-1 ELEVI

CLASA II

-PREMIUL I -2  ELEV

-PREMIUL II-0 ELEVI                                   2 ELEVI

– Concurs Recreația in cadrul Proiectului Creativ-Literar Recreația, etapa a III-a, proiect inclus în CAER 2024, anexa 3 la OMEN 3468/29.01.2024, poziția 1134, pagina 26

 

CLASA PREGĂTITOARE

-PREMIUL I -4 ELEVI

-PREMIUL II-0 ELEVI

-PREMIUL III-0 ELEVI

– PREMIUL MENTIUNE – 2 ELEVI

CLASA I

-PREMIUL I -3 ELEVI

-PREMIUL II-1 ELEV

-PREMIUL MENȚIUNE -1 ELEV

CLASA II

-PREMIUL I -3 ELEVI

-PREMIUL MENTIUNE -2 ELEVI

prof.înv.primar Chiș Monica

  1. Concurs Recreația în cadrul Proiectului Creativ-Literar Recreația, etapa I, proiect inclus în CAER 2024, Anexa 3 la OME nr. 3468/29.01.2024, poziția 1134, pag. 26

-premiul  I, 5 elevi

-premiul  II, 3 elevi

  1. Concurs COMPER Etapa I și a II-a

Concursul și evaluarea Comper constituie bază a programului complementar de formare intitulat: „ÎNVĂȚAREA PRIN TESTE SUMATIVE, ÎN CONTEXT COMPETIȚIONAL – COMPER”, program complementar aprobat prin Nota nr. 1414/DGMRURS/25.06.2024 și publicat în LISTA PROGRAMELOR COMPLEMENTARE NAȚIONALE, poziția 75, pagina 16.

Etapa I   ( ianuarie 2025)

Lb. și lit. Română

Premiul I    3 elevi

Premiul III   3 elevi

Matematică

Premiul I   3 elevi

Premiul II  2 elevi

Premiul III   1 elev

Etapa II   ( mai  2025)

Lb. și lit. Română

Premiul I – 1 elev

Premiul III – 6 elevi

Matematică

Premiul I – 3 elevi

Școala Primară Nr.1 Boianu Mare

Prof. înv. primar: Pop Ioana-Ancuța

  1. CONCURS EXTRAȘCOLAR

Concurs    ”Micul Istet”

Premii:  Clasa I–        6 premii I

Clasa a II-a-1 premiu I

1 premiu de participare

Clasa a IV-a: -1 premiul  I

1 premiu II

1 premiu III

2  mentiune

Bihor Curat-   1 premiu I

Prof. Horgoș Anamaria

Concursul „Datini la români” – concurs școlar județean de datini și obiceiuri românești, înscris în CAEJ, nr. 12068/18.12.2023, poziția 13:

  • 1 premiu I
  • 1 premiu II
  • 1 premiu III
  • O mențiune

-Prof.GOMAN FLORIN – PROF. EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT

–  Decembrie – Cupa Tymbark  -Fotbal cls V-VI, sector Marghita – 6 participanti.

– Decembrie  Cupa YNG – Fotbal sector Marghita cls VII-VIII -9 participanti.

– Martie – Olimpiada Nationala a Sportului Scolar – Atletism Cross, faza pe scoala – Pagaia (20 participanti: loc I Ardelean Calina, loc 2 Jecan Miruna,

loc. I Tingili Ionut, loc II Pop Robert loc III Gherghe Stefan)

– Martie – Olimpiada Nationala a Sportului Scolar – Atletism Cross, faza sector Marghita Suplacu de Barcau (4 participanti: loc III Ardelean Calina, loc 8 Jecan Miruna, loc. I Tingili Ionut, loc II Pop Robert.)

– Martie – Olimpiada Nationala a Sportului Scolar –Atletism-Cross, faza judeteana- Baile Felix (3 participanti: loc I Pop Robert, loc. 6- Tingili Ionut, loc. 6- Ardelean Calina)

– Aprilie -Olimpiada Nationala a Sportului Scolar –Atletism-Cross, faza Natională- Botosani – loc 13 Pop Robert

 

Prof.GOMAN ELISABETA – PROF. LB. ENGLEZĂ-LB. FRANCEZĂ

Ø  Februarie 2025– Olimpiada Nationala de Limba engleza – etapa pe scoala (4 participanti cls. a VIII-a)

prof. inv. primar TODORAN BIANCA

Concurs ,,Bihor Curat” – ,,Luna curățeniei în Bihor” 2025  PREMIUL I – 3 elevi

Concurs ,, MICUL ISTEȚ,,  Premiul I – 7

Premiul II – 1

Mențiune – 6

CONCURS ȘCOLAR NAȚIONAL COMPER – LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ

Premiul I – 7

Premiul II – 1

prof. IUHASZ IOANA

Concursul „Datini la români” – concurs școlar județean de datini și obiceiuri românești, înscris în CAEJ, nr. 12068/18.12.2023, poziția 13:

  • 2 premii II
  • 2 premii III
  1. RESURSE FINANCIARE ŞI MATERIALE
  2. 1. Resurse financiare: Buget local, Autofinanţate, Bugetul de stat

Sursele de finanţare ale şcolii provin din bugetul de stat şi al Consiliului Local.         

In anul scolar 2024-2025 conform costului standard pe elev/preșcolar “ cheltuielile de personal” respectiv „bunuri și servicii  au fost repartizate fonduri suficiente pentru achitarea cheltuielilor cu salarii, cheltuieli cu bunuri si servicii.

Numărul de referință pentru alocarea sumei  anului școlar 2024 -2025,elevi inscrisi au fost 121 elevi/copii astfel: 30 copii in învățămât preșcolar, 56 elevi învătămât primar și 35 elevi gimnazial.

Utilitățile sunt achitate la zi, nu sunt inregistrate facturi neachitate peste termenul de plată.

Transpotul pentru cadrele didactice a fost achitat pentru toată perioada anului scolar 2024-2025 alocate din bugeul UAT Boianu Mare in suma de 48.393 lei.

S-au achizitionat materiale de curătenie, dezinfectante, presuri cu dezifectant, masti, manusi de unica folosinta asigurînd masurile preventive conform normelor in vigoare.

Unitatea noastră de învățământ in anul scolar 2024 – 2025 a  achizitonat obiecte de inventar (aparatura de birotică, mobilier, mici bunuri care fac parte din categoria 3.1). in valoare de 15.238 lei.

Bursele acordate elevilor  au fost asigurate de la bugetul de stat alocate prin ISJ Bihor Oradea.

La capitolul “Ajutor social” în anul scolar 2024-2025  plata alocației de hrană solicitată si aprobată conform Hotărârii nr. 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerințe educaționale speciale școlarizați în sistemul de învățământ preuniversitar este de 28.723 lei.

Bugetul aprobat pentru acoperiarea cheltuielilor salariale aferente anului scolar 2024 -2025 a fost alocat la nivelul necesității in suma de 2.160.217 lei (la nivelul statului de plata), drepturile salariale au fost achitate in termen,  cererile pentru recuperarea indemnizatiilor aferente concediilor medicale sunt depuse la zi.

ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ÎNV.GÂLGĂU IOSIF” PĂGAIA face parte din Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar   conform contractului finanțare nr.63/PNRAS/ISJBH/27.09.2022, în cardul căruia au fost achizitionate bunuri IT, totodata excursii organizate în cadrul programului, cursuri de formare.

Situatiile financiare lunare, trimestriale, anuale au fost depuse in termen la organele superioare și încarcate în platforme electronice. (ISJ Bihor, Municipiul Marghita,  Metatron, SIIIR, ECLCEB, FOREXEBUG, SPV, FINANTAREA.ORG).

RAPORT DE EXECUTIE BUGETARĂ  PENTRU

ANUL SCOLAR 2024-2025

Cod Fiscal IP:   21230410

Denumire IP : SCOALA GIMNAZIALA  INV.GALGAU IOSIF SAT PAGAIA COMUNA BOIANU MARE

Sector bugetar: 02 – Bugetul local   (administratie locala)

 

Clasificatie Economica Clasificatie Economica Descriere Executie Cumulat
200101 Furnituri de birou 2.000,84
200102 Materiale pentru curatenie 6.423,14
200103 Incalzit, Iluminat si forta motrica 11.173,85
200104 Apa, canal si salubritate 4.462,22
200108 Posta, telecomunicatii, radio, tv, internet 5.216,82
200109 Materiale si prestari de servicii cu carater functional 45.621,11
200130 Alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare 7.219,59
200200 Reparatii curente 6.235,47
200530 Alte obiecte de inventar 15.238,00
200601 Deplasari interne, detasari, transferari 7.763,00
570201  Ajutoare sociale in numerar CES 28.723,00
   TOTAL – lei 140.077,04

 

RAPORT DE EXECUTIE BUGETARA PENTRU

ANUL SCOLAR 2024-2025

Cod Fiscal IP:   21230410

Denumire IP : SCOALA GIMNAZIALA  INV.GALGAU IOSIF SAT PAGAIA COMUNA BOIANU MARE

Sector bugetar: 01 – Bugetul de stat (administratie centrala)

Clasificatie Economica Clasificatie Economica Descriere Executie Cumulat
100101 Salarii de baza 1.963.940,00
100106 Alte sporuri 30.650,00
100110 Fond pentru posture ocupate prin cumul 26.759,00
100111 Fond aferent platii cu ora 6.936,00
100117 Indemnizatii de hrana 85.289,00
100130 Alte drepturi salariale in bani 1.830,00
100307 Contributia asiguratorie pentru munca 43.553,00
100308 Contributii platite de angajator in numele angajatului 1.260,00
570202  Ajutoare sociale in natura (transport elev) 657,00
590100 Burse 208.638,00
600100 Fonduri europene nerambursabile 143.689,55
600300 Sume aferente TVA 11.228,63
   TOTAL -lei 2.524.430,18

 

 VI.2. Resurse materiale: clădiri, laboratoare etc.

Şcoala este prevăzută cu apă curentă, canalizare, grupuri sanitare modernizate, încălzire centrală, iluminat natural şi artificial.

Sălile de clasă sunt dotate cu mobilier nou, modern, iar procesul de predare-învăţare se desfăşoară prin folosirea unui bogat material didactic, a 14 calculatoare, 2 copiatoare, 3 videoproiectoare cu ecran,  cinci table smart,  diferite planșe și alte materiale didactice necesare desfășurării procesului instructiv-educativ, dotari obtinute prin PNRAS.

Unitatea de învățământ din Păgaia este unitatea cu personalitate juridică,  functionează intr-un  singur corp de clădire cu nivel primar si gimnazial dotat cu

– 5 săli de curs,

– 2 coridoare

– 1 sală de alimente

– 1 sală direcțiune/secretariat

– 1 sală profesorală

–           1 baie

–           1 magazie lemne

–            1 laborator de informatică

–           1 teren de sport sintetic

 –  Școala primară nr. 1 Boianu  Mare

Descrierea corpului de clădire:

– 2 săli de curs,

– 2 coridoare

– 1 sală profesorală

–           1 baie

–           1 sala de sport

–           1 sală de alimente

–          1 teren de sport sintetic (al comunei Boianu Mare, dar situat in imediata vecinătate a scolii)

 

  G.P.N. nr. 2 Păgaia,

–  G.P.N. nr.1 Boianu Mare.

Ambele grădinite sunt moderne, cuprind grupe mixte de preșcolari, câte două săli de clasă, băi, coridoare, mobilier modern, materiale didactice moderne. În urma demersurilor realizate către ISJ si ARACIP s-a solicitat și obținut autorizare de funcționare provizorie  a programului prelungit la Grădinița Păgaia, cu începere de la 1.09.2025.

  1. RELAŢII COMUNITARE ŞI PARTENERIATE: RELAȚIA ȘCOALĂ-FAMILIE, COLABORĂRI, PARTENERIATE ŞI PROIECTE

Există o colaborare bună cu Consiliul Local, Primăria Boianu Mare, asigurându-se aplicarea şi respectarea legislaţiei, şi luarea de măsuri privind cuprinderea tuturor elevilor în şcoală, precum şi dezvoltarea bazei materiale pentru desfăşurarea în condiţii corespunzătoare a educaţiei tuturor elevilor din comunitate. Relaţia şcoală- familie se bazează pe încredere, comunicarea eficientă asigurând încredere reciprocă, încheind și contractele educaționale pentru grupele/clasele de debut.

 

  • Acord de parteneriat cu Parohia Ortodoxă Română Păgaia, în cadrul proiectului local ,,Credința- Hrana sufletului”.Rezultate : cadouri de la Moș Nicolae și premii în cărți la finalul anului școlar;
  • Program artistic de Sf. Nicolae desfășurat la Biserica Ortodoxă Română din Păgaia;
  • Program de Crăciun și oferirea de cadouri în colaborare cu Primăria Boianu Mare;
  • Program artistic, depunere de coroane la monumentul eroului în colaborare cu Primăria Boianu Mare.
  • Proiect ,,Și nouă ne pasă!” –  Proiect Educațional de voluntariat și incluziune socială în cadrul Strategiei Naționale de Acțiune Comunitară în județul Bihor (SNAC).

VII. CONCLUZII – ANALIZA SWOT

  1. RESURSE CURRICULARE
PUNCTE TARI

-Şcoala dispune de documente curriculare oficiale: planuri-cadru, programe şcolare, metodologii de aplicare a programelor, ghiduri şi standarde de evaluare.

-Curriculum la decizia şcolii diversificat, care ţine cont  de dorinţele elevilor, baza materială şi încadrare;

-Dotarea scolii cu echipamente IT de ultima generatie prin PNRAS

– Surse informaţionale bogate: manuale, auxiliare didactice, bibliotecă, internet.

– PUNCTE SLABE

– Oferta CDŞ a Şcolii nu satisface în totalitate nevoile educaţionale ale elevilor şi nu constituie întotdeauna o activitate atractivă pentru aceştia. Datorită efectivelor scăzute nu pot fi realizate  grupele de copii și elevi pe baza opțiunilor lor.

OPORTUNITĂȚI

– Comitetul Reprezentativ al părinţilor colaborează cu cadrele didactice în vederea procurării de auxiliare.

– Creşterea exigenţei părinţilor faţă de serviciile pe care le oferă şcoala, disponibilitatea acestora la colaborare.

AMENINTARI

– Nu toţi elevii au posibilitatea să-și procure auxiliare şcolare;

 

 

II.RESURSE UMANE

PUNCTE  TARI

– Personal didactic titular calificat, majoritatea cu gradul didactic I;

– Personal didactic auxiliar bine pregătit la toate compartimentele;

– Personal nedidactic conștiincios și disciplinat;

– Elevi dotaţi și dornici pentru activitatea de performanţă;

– Participarea cadrelor didactice la cursuri de formare pe o tematică diversă;

-Cadrele didactice au  promovat pregatirea în domeniul IT şi au preocupări pentru predarea lecţiilor folosind noile tehnologii, inclusiv lecții online pe platforma Google Classroom, Meet

PUNCTE SLABE

– Conservatorism în utilizarea metodelor activ-participative de predare-învăţare-evaluare

OPORTUNITĂŢI

– Alocarea unei sume importante  prin PNRAS pentru formarea continuă a cadrelor didactice.

AMENINŢĂRI

– Scăderea numărului de copii la nivelul comunității  crează probleme de încadrare pentru personalul didactic.

– Creşterea numărului de elevi proveniţi din familii monoparentale sau din familii emigrate în ţările UE;

– Lipsa de timp a părinţilor conduce la o slabă implicare a familiei în viaţa şcolii.

 

III. RESURSE MARTERIALE

PUNCTE TARI

– Şcoala dispune de un local reabilitat in totalitate, amenajat cu toate utilităţile necesare;

– Şcoala deţine autorizaţie de funcţionare; 4 unitati de înv. din 4;

– Baza materială foarte  bună în continuă modernizare prin PNRAS

– Şcoala dispune de o bază didactică moderna

– Conectarea la Internet ;

– Menţinerea stării de funcţionare prin activităţi de întreţinere şi reparaţii periodice.

–   Evidenţa și controlul în vederea recuperării pagubelor realizate de către elevi;

PUNCTE SLABE

– Utilizarea incorectă a utilităţilor de către elevi.

 

OPORTUNITĂŢI

– Descentralizarea finanţării şi autonomia instituţională permit o gestionare mai eficientă a fondurilor;

 

 

AMENINTARI

– Bugetul limitat al comunităţii locale faţă de nevoile şcolii.

 

IV.RELAŢII COMUNITARE

PUNCTE TARI

– Colaborarea cu Primăria, Poliția, Dispensarul  sanitar  uman,   Grupul de pompieri Marghita, Poliția Marghita.

– Proiecte de parteneriat cu bisericile ortodoxe din comunitate

– Proiecte de parteneriat cu Consiliul Reprezentativ al Părinţilor;

 

PUNCTE SLABE

– Inconsecvenţa în promovarea imaginii şcolii în comunitate.

OPORTUNITĂŢI

– Paletă largă de oferte pentru proiectele de parteneriat;

– Asistenţă de specialitate în realizarea de proiecte de parteneriat;

– Lobby din partea părinţilor privind realizările şi performanţele şcolii;

– Deschiderea spre colaborare a instituţiilor şi organizaţiilor din comunitatea locală la nivel de județ și țară.

AMENINŢĂRI

– Timpul limitat al părinţilor conduce la o slabă implicare a acestora în viaţa şcolii;

-Perceperea eronată de către o parte a comunităţii a problematicii  vaste din activitatea şcolii.

 

 

CADRUL LEGISLATIV

Următoarele acte legislative constituie baza funcţionării şcolii:

  • Legea  Educaţiei Naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare
  • Legea Invățământului Preuniversitar nr.198/2023 cu modificările si completările ulterioare;
  • Codul Muncii – Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
  • OME nr. 5726/2024  privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
  • HG nr. 72/2013 privind finanţarea de bază a unităţilor de învățământ de stat, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul ME nr. 6223/04.09.2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și funcționare a consiliilor de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar;
  • Legea nr. 87/2006 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 75 / 12.07.2005, privind asigurarea calităţii educaţiei, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul MEC Nr. 4.596/2020 pentru completarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul ministrului educației naționale și cercetării științifice nr. 3.844/2016
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă;
  • Legea nr. 35/2007 privind creşterea siguranţei în unităţile de învăţământ, cu modificările şi completările aduse de Legea nr. 29/2010.
  • Regulamentul intern al unității de învățământ;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare al  unității de învățământ;

Alte precizări MEN în vigoare.

Director,

Prof.Florica Sărac