PLAN MANAGERIAL 2019 -2020

MINISTERUL EDUCAŢIEI NAȚIONALE

ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ÎNV.GÂLGĂU IOSIF” PĂGAIA                                                                                      

LOC. PĂGAIA, NR. 61

JUD. BIHOR

TEL/FAX: 0259/428940

PLAN MANAGERIAL

An şcolar 2019-2020

  1. CURRICULUM

Obiective strategice:

– Adaptarea curricumului şcolar la nevoile de dezvoltare personală ale elevilor şi la cerinţele agenţilor economici

– Utilizarea de soft educaţional adecvat curricumului şcolar .

– Selecţionarea furnizorilor de curriculum pentru metodici de predare ale diferitelor discipline care răspund cel mai bine nevoilor de dezvoltare ale organizaţiei.

– Alegerea si urmărirea unor indicatori sintetici si obiectivi pentru activitatea didactică si nedidactică.

– Crearea unei baze de teste de evaluare pentru elevi, în concordanţă cu standardele naţionale care să ofere o radiografie obiectivă progresului şcolar.

– Creşterea gradului de consultare al părinţilor în alegerea disciplinelor opţionale şi acordarea conţinuturilor acestora la nevoile concrete ale partenerilor sociali

 

Funcţia managerială Activitate Termene Resurse umane / financiare Responsabilităţi Indicatori de performanţă
1. Proiectare Elaborarea proiectului de

curriculum al şcolii privind aplicarea curriculum-ului naţional şi dezvoltarea locală de

curriculum

Anual

1.02. 2020

 

Cadre didactice Director

Comisia pentru

curriculum

Corelarea obiectivelor

stabilite la nivel naţional şi a celui local cu cele

specificate în proiectul

şcolii

Elaborarea proiectului activităţii

extracurriculare şi al concursurilor şcolare

Anual

1.10.2019

Cadre didactice Director

Coordonator

comisie programe

educative şcolare

şi extraşcolare

Corelarea obiectivelor şi

activităţilor stabilite la

nivel de şcoală cu cele

stabilite la nivel naţional şi local

2. Organizare Procurarea programelor din trunchiul comun aprobate, alegerea manualelor alternative,

asigurarea cu material didactic omologat.

Anual

11.09.2019

 

Cadre didactice

/programe de

dotare finanţate

de MEN

 

Director

Contabil

 

Existenţa în şcoală a

programelor, manualelor şi materialului didactic

necesar

Asigurarea cadrului necesar şi a bazei logistice pentru activităţile extracurriculare şi concursuri şcolare Permanent

 

Personal

administrativ

Cadre didactice

 

Director

Coordonator

comisie programe

educative şcolare

şi extraşcolare

Corelarea cadrului şi a

bazei logistice cu

obiectivele activităţilor

3. Conducere operaţională Aplicarea documentelor

curriculare aprobate (pentru trunchiul comun şi disciplinele opţionale)

Permanent

 

Cadre didactice Director

Responsabili

comisii metodice

 

Respectarea documentelor

curriculare aprobate

Structurarea orarului şcolii cu respectarea cerinţelor

psihopedagogice

Anual

11.09 .2019

 

Comisia de orar Director Raportarea schemei orare

la specificul şcolii

Monitorizarea ofertei educaţionale a şcolii în acord cu indicatorii de performanţă stabiliţi în urma diferitelor forme de inspecţie Permanent

 

Responsabili

comisii metodice

Director

 

Program de asistenţe la ore

Asistenţe la activităţi

educative şi

extracurriculare

Supervizarea desfăşurării

activităţilor educative şcolare şi extraşcolare

 

Semestrial

 

Coordonator

comisie programe

educative şcolare şi extraşcolare

Director Corelarea planurilor de

activitate cu specificul

şcolii

4. Control / evaluare Evaluarea ofertei educaţionale şi a performanţelor educaţionale pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi în urma diferitelor forme de inspecţie Conform

planurilor

de activitate

 

Comisii metodice

Comisie

concursuri şcolare

 

Director Rapoarte semestriale
Intocmirea documentelor şi a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de ISJ, CCD,

MEN şi autorităţilor locale

Intocmirea documentelor legale privind curriculum national

Când este

cazul

 

 

 

 

Comisii şi

colective de lucru

 

 

Cadre didactice

Director

Director

Responsabili

comisii şi

colective de lucru

Responsabili

catedre

Rapoarte întocmite

 

 

 

 

Planificări calendaristice

Proiecte didactice

Arhivarea şi păstrarea

documentelor şcolare oficiale

Permanent Secretariat Director Secretar Respectarea legislaţiei
5. Motivare Asigurarea caracterului stimulativ şi fundamentarea dezvoltărilor locale de curriculum pe experienţa elevilor şi pe specificul comunitar. Anual

 

Cadre didactice

Elevi

 

Director Schema orară
6. Implicare şi participare Încurajarea, consemnarea şi transmiterea către cei în drept a dezvoltărilor curriculare locale şi a propunerilor pentru îmbunătăţirea curriculum-ului naţional, provenite de la cadrele didactice din şcoală. Permanent

 

Consiliul

profesoral

Director Rapoarte întocmite
7. Formare / dezvoltare

profesională şi personală

Asigurarea abilitării şi a

consultantei în problemele de curriculum pentru cadrele didactice

Permanent Cadre didactice Responsabil cu perfectionarea Participarea cadrelor la

diferite forme de perfecţionare

Corelarea activităţilor de

perfecţionare cu cerinţele

curriculumului naţional

8.Formarea şiorganizarea

grupurilor /dezvoltarea

echipelor

Organizarea colectivelor de catedră şi a echipelor de proiect – în funcţie de necesităţile şcolii şi de activităţile planificate. Când este

cazul

 

Cadre didactice

Parteneri locali

Parteneri externi

Comisia pentru

proiecte

Participarea la proiecte de

dezvoltare locale,

naţionale şi internaţionale

9. Negocierea / rezolvarea

conflictelor

Asigurarea coerenţei între

curriculum-ul naţional şi

dezvoltările regionale/ locale.

Permanent Comisii metodice Consiliul

profesoral

 

Stabilirea CDS în interesul elevilor, în concordanţă cu obiectivele curriculumului naţional şi cele specific locale
Asigurarea coordonării între diferitele discipline/

cadre didactice.

Permanent

 

Comisii metodice Consiliul

profesoral

Aplanarea conflictelor
Rezolvarea “conflictelor de

prioritate” – între reprezentanţii diverselor discipline – în interesul copiilor

Permanent

 

Consiliul

profesoral

 

Director Stabilirea schemei orare pe baza opţiunii elevilor

 

 

  1. RESURSE UMANE

Obiective strategice:

– Stimularea perfecţionării cadrelor didactice pentru cunoaşterea noilor tehnologii, pentru promovarea didacticii moderne cu accent pe

dezvoltarea de competenţe

– Adaptarea metodelor didactice la noile tehnologii informaţionale.

– Promovarea şi încurajarea activităţilor în echipă .

– Iniţierea tuturor cadrelor didactice şi a personalului în utilizarea calculatoarelor în activitatea profesională.

– Participarea cadrelor la cursuri de iniţiere în managementul calităţii.

– Familiarizarea cadrelor didactice cu sistemul de evaluare externă și internă.

– Motivarea întregului personal în funcţie de creşterea eficienţei muncii

– Perceperea şi utilizarea elevilor ca parteneri în derularea actului educativ.

– Proiectarea şi derularea unor activitaţi de consiliere socială şi profesională cu părinţii.

– Familiarizarea cadrelor didactice cu metodele specifice muncii în echipă şi introducerea adecvată a acestora în actul didactic.

– Promovarea valorilor democratice prin utilizarea unui stil managerial care să promoveze o cultură organizaţională de tip reţea

 

Funcţia managerială Activitate Termene Resurse umane / financiare Responsabilităţi Indicatori de performanţă
1. Proiectare Elaborarea proiectului de

dezvoltare a resurselor umane – recrutare, selecţie, utilizare, motivare, disponibilizare – privind atât personalul didactic

cât şi cel nedidactic.

Anual

1.10.2019

Comisii metodice

Secretariat

 

Director

Secretar

Stat de funcţii
Stabilirea/operaţionalizarea

criteriilor de recrutare, utilizare şi disponibilizare.

Anual

 

Director Consiluil de

Administraţie

Respectarea legislaţiei
2. Organizare Realizarea procedurilor de

ocupare a posturilor şi catedrelor vacante pentru personalul din subordine – conform criteriilor

naţionale locale şi proprii.

Anual,

conform

grafic de

mobilitate

Secretariat

 

Director

Secretar

Fişa de încadrare
Realizarea cuprinderii copiilor şi tinerilor înscrişi în unităţile de

studiu, colectivele şi formele de

educaţie stabilite prin lege.

Anual

 

Secretariat Director

Sefi comisii metodice a invatatorilor si educatoarelor

Director

Secretar

 

Realizarea planului de

şcolarizare

Organizarea concursurilor şi a tuturor formelor de admitere pe baza de selecţie, conform

metodologiilor stabilite la nivel naţional, judeţean sau proprii.

Conform

grafic

 

Comisii de

admitere

 

Director Respectarea

metodologiilor de admitere

Realizarea orientării vocaţionale a copiilor Anual Diriginte clasa a VIII-a Director

Diriginte clasa a VIII-a

Inscrierea absolventilor in clasele si profilorile dorite
Asigurarea asistenţei sanitare şi a

protecţiei muncii.

Permanent Comisia de PM şi

PSI

 

Director

 

Asigurarea condiţiilor de

sănătate şi de securitate a muncii

3. Conducere operaţională Încheierea contractelor de muncă

cu personalul didactic şi nedidactic.

Normarea şi utilizarea

personalului din subordine –

inclusiv în ceea ce priveşte

conducerea colectivelor de copii

şi tineri (dirigenţie sau similar).

Anual

1.10.2019

 

Anual

1.09.2019

 

 

 

Secretariat

 

Consiliul de

Administraţie

 

Director

 

 

Director

Respectarea metodologiilor de

Încadrare

Respectarea legislaţiei

Realizarea fişelor posturilor/

descrierilor de rol pentru

personalul din subordine.

Anual

1.10.2019

 

Responsabili

compartimente

Director Respectarea legislaţiei
Realizarea procedurilor

disciplinare şi de rezolvare a

contestaţiilor.

Când este

cazul

 

Consiliul de

Administraţie

Director Respectarea legislaţiei
Realizarea procedurilor de

disponibilizare (concediere şi

pensionare).

Când este

cazul

 

Consiliul de

Administraţie

Director Respectarea legislaţiei
4. Control / evaluare Evaluarea periodică a personalului didactic şi nedidactic din subordine. Anual Consiliul de

Administraţie

 

Director Corelarea cu atribuţiile

prevăzute în fişa postului

Întocmirea documentelor şi a

rapoartelor tematice curente şi

speciale, cerute de ISJ,

CCD, Ministerul Educaţiei

Naţionale autorităţile locale.

Când este

cazul

 

Comisii şi

colective de lucru

 

Director

Responsabili

comisii şi

colective de lucru

 

Rapoarte întocmite
Arhivarea şi păstrarea

documentelor oficiale privind

personalul unităţii şcolare.

Permanent

 

Secretariat Director

Secretar

Respectarea legislaţiei
5. Motivare Repartizarea echitabilă şi în

conformitate cu criteriile

naţionale şi locale, a stimulentelor

materiale şi morale stabilite prin

lege pentru cadrele didactice şi

nondidactice şi pentru copii

Când este

cazul

 

Consiliul de

administraţie

Director Respectarea legislaţiei
6. Implicare şi participare Asigurarea cadrului instituţional

pentru participarea personalului la procesul decizional prin

colectivele şi organele de conducere colectivă existente:

colectivele de catedră, Consiliul

de Administraţie şi Consiliul

Profesoral.

Permanent Responsabili

colective de lucru

 

Director Participarea personalului la procesul decizional
Realizarea unui sistem intern de

comunicare rapid, eficient şi

transparent.

Permanent Responsabili

compartimente

 

Director Respectarea legislaţiei şi a termenelor stabilite
Încurajarea unei culturi

organizaţionale care stimulează

comunicarea deschisă participarea şi inovaţia.

Permanent Responsabili de

compartimente

 

Director Implicarea cadrelor în

activitatea organizaţiei

7. Formarea /dezvoltare

profesională şi personală

Formarea continuă generală –

corelată cu evaluarea – a

personalului din subordine.

Conform

grafice de

asistenţă

Responsabili de

compartimente

Cadre didactice

Director Corelarea evaluării cu activitatea desfăşurată
Asigurarea consilierii generale şi

specifice pentru întreg personalul din subordine.

Permanent Responsabili de

compartimente

 

Director Existenţa în şcoală a unei atmosfere eficiente de lucru
Participarea la programe de

(auto)formare continuă în

management educaţional şi

informarea la zi în domeniu.

Permanent

 

Stagii de formare Responsabil cu

perfecţionarea

Numar de cadre

participante la cursurile de formare

8. Formarea grupurilor /

dezvoltarea echipelor

Încurajarea unei culturi

organizaţionale care stimulează

comunicarea deschisă participarea şi inovaţia.

Permanent Responsabili de

compartimente

 

Director Implicarea cadrelor în

activitatea organizaţiei

Deformalizarea comunicării în

organizaţie

Permanent Responsabili

compartimente

Director Respectarea legislaţiei şi a termenelor stabilite
9. Negocierea /rezolvarea

conflictelor

Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor din

interiorul colectivului unităţii

şcolare.

Permanent

 

Responsabili de

compartimente

Director Existenţa în şcoală a unei atmosfere eficiente de lucru

 

Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu sau

între copii şi tineri, cadre

didactice şi nedidactice, părinţi,

etc.

Permanent Cadre didactice Director Existenţa în şcoală a uneia tmosfere eficiente de lucru

 

 

III. RESURSE MATERIALE

Obiective Strategice:

– Dezvoltarea bazei materiale

– Accesarea de fonduri prin participare la proiecte de finanţare şi prin mărirea contribuţiei comunităţii locale, ca urmare a adecvării ofertei de şcolarizare la nevoile acesteia

– Acoperirea necesarului de calculatoare şi soft educational pentru toate domeniile curriculare.

– Dezvoltarea modalităţilor de evaluare computerizată.

– Valorificarea bazei materiale existente pentru iniţierea de cursuri de perfecţionare.

 

Funcţia managerială Activitate Termene Resurse umane / financiare Responsabilităţi Indicatori de performanţă
1. Proiectare Elaborarea proiectului de buget şi a proiectului de achiziţii al

unităţii şcolare.

Anual Contabilitate/

analiza de nevoi

 

Consiliul de

administraţie

 

Corelarea proiectului cu

analiza de nevoi

Identificarea surselor

extrabugetare de finanţare.

Permanent Parteneri locali

Terenuri in arenda

Director

Contabil

Veniturile extrabugetare

obţinute

Întocmirea documentaţiei pentru

construcţii şcolare şi reparaţii

Anual

 

Buget local si republican Director Respectarea legislaţiei
2. Organizare Achiziţionarea materialelor

conform buget alocat pentru

dotare, conform legii, pe capitole

şi articole bugetare.

Permanent Contabilitate/

analiza de nevoi

 

Director

Contabil

 

Corelarea repartiţiei

bugetare cu lista de

priorităţi

Dezvoltarea fondurilor

extrabugetare şi repartizarea lor

conform priorităţilor.

Când este

cazul

 

Consiliul de

administraţie

Director Respectarea listei de

priorităţi

Repartizarea mijloacelor fixe şi a

obiectelor de inventar achiziţionate, conform

planificării.

Când este

cazul

 

Consiliul de

administraţie

 

Director Asigurarea condiţiilor

optime pentru un

învăţământ de calitate

3. Conducere operaţională Realizarea execuţiei bugetare. Trimestrial Contabilitate Contabil Respectarea legislaţiei
Realizarea planului de achiziţii.

 

Anual Contabilitate Director Respectarea listei de

priorităţi

Alocarea burselor şi distribuirea

Şi celorlalte forme de ajutor stabilite prin lege.

 

Semestrial

 

Secretariat,

contabilitate

Comisia

diriginţilor

Contabil Respectarea criteriilor

prevăzute de lege

Utilizarea fondurilor

extrabugetare conform

priorităţilor stabilite în proiectele

şi programele şcolii.

Când este

cazul

 

Venituri proprii,

sponsorizări

Consiliul de

administraţie

 

Corelarea cu lista de

priorităţi

Asigurarea condiţiilor necesare

privind iluminatul, încălzirea,

alimentarea cu apa.

Permanent Bugetul local Director

Contabilitate

 

Asigurarea plăţii facturilor

pentru utilităţi la termen

4. Control / evaluare Încheierea exerciţiului financiar. Anual Contabilitate Director Respectarea legislaţiei
Întocmirea documentelor şi a

rapoartelor tematice curente şi

speciale, cerute de ISJ,

CCD, Ministerul Educaţiei

Naţionale şi autorităţile locale.

Când este

cazul

 

Contabilitate

 

Director

Contabil

Rapoarte întocmite
Întocmirea documentelor legale

privind managementul financiar.

 

Lunar

/trimestrial

/anual

Contabilitate Director Respectarea legislaţiei
Arhivarea şi păstrarea

documentelor financiare oficiale.

Anual Contabilitate Director Respectarea legislaţiei
5. Implicare şi participare Asigurarea transparenţei

elaborării şi execuţiei bugetare.

 

Permanent Contabilitate /

documente

financiare

Director Asigurarea circulaţiei

informaţiilor

6. Formare/ dezvoltare

profesională şi personală.

Asigurarea formării specifice şi a

consultanţei pentru personalul

financiar şi administrativ.

 

Permanent Responsabili

compartimente

 

Director Racordarea la modificările

legislative

7. Formarea/

organizarea grupurilor şi

echipelor

Formarea echipei personalului

Administrative

Anual Stat de funcţii

aprobat

Director Respectarea fişei postului
8. Negocierea şi rezolvarea

conflictelor

Negocierea celor mai bune

condiţii financiare pentru execuţia

bugetară.

Permanent

 

Oferte de preţ Director

Contabil

 

Respectarea prevederilor

legale

Negocierea celor mai avantajoase contracte de sponsorizare şi condiţii pentru obţinerea fondurilor extrabugetare. Când este

cazul

Parteneri locali Consiliul de

administraţie

 

Corelarea cu lista de

priorităţi

  1. DEZVOLTARE ORGANIZAŢIONALĂ, RELAŢII SISTEMICE ŞI RELAŢII COMUNITARE

– Participarea la programe de finanţare vizând înnoirea dotării tehnice a şcolii şi adaptarea ofertei la cerinţele comunitare

– Diversificarea şi extinderea relaţiilor cu parteneri educaţionali atât la nivel local cât şi la nivel regional şi European

– Fructificarea tuturor oportunităţilor oferite de proiecte de colaborare locale, regionale şi europene

– Aplicarea şi promovarea sistemului de evaluare în colaborare cu parteneri educaţionali locali.

– Dezvoltarea unor parteneriate între instituţii de acelaşi profil din ţară şi din sţrăinătate.

– Dezvoltarea unor parteneriate educaţionale cu principalii factori educativi locali şi cu instituţii de acelaşi profil din ţară şi din străinătate

Funcţia managerială Activitate Termene Resurse umane / financiare Responsabilităţi Indicatori de performanţă
1. Proiectare Elaborarea planurilor/

programelor de dezvoltare a

unităţii şcolare pentru satisfacerea nevoilor proprii şi ale comunităţii locale.

Anual Comisia pentru

proiecte

Director Dezvoltarea parteneriatului local
Iniţierea de parteneriate şi

programe cu instituţii care să

promoveze principiile nondiscriminării (Ruhama).

Semestrial Comisia pentru

proiecte

Director

 

Corelarea cu analiza de

nevoi

Informarea tuturor categoriilor şi organizaţiilor interesate/

beneficiare în legătură cu

activitatea unităţii şcolare şi cu

programele naţionale de reformă în curs.

Permanent

 

Responsabili de

proiecte derulate

Director Diseminarea rezultatelor
2.Organizare Colaborarea cu autorităţile locale alese în ceea ce priveşte

repartizarea şi utilizarea

fondurilor pentru funcţionarea,

întreţinerea şi repararea unităţii şcolare.

Permanent

 

Proiect de buget/

Execuţii bugetare

Director

Contabil

Corelarea cu lista de

priorităţi

Încheierea de contracte cu agenţii economici, ONG şi alte

organizaţii privind prestări

reciproce de servicii.

Semestrial Cadre didactice Director Respectarea legislaţiei
3. Conducere operaţională Aplicarea programelor naţionale de reformă şi întocmirea documentelor de implementare. Permanent Responsabili Comisii metodice Director Respectarea măsurilor de

reformă şi implementare

Stabilirea legăturilor cu

autorităţile locale, agenţii

economici, instituţiile naţionale şi regionale de cultura, biserica alte instituţii interesate pentru realizarea proiectelor şi programelor proprii şi în vederea creşterii importanţei şcolii ca focar de civilizaţie.

Când este

cazul

 

Cadre didactice

 

Director

 

Corelarea ofertei cu

cererea de educaţie

Stabilirea legăturilor formale cu organele de poliţie, pompieri în vederea asigurării pazei şi siguranţei elevilor şi pentru prevenirea şi combaterea delicvenţei juvenile. Permanent

 

Comisia pentru

menţinerea

disciplinei

 

Director Respectarea

regulamentului şcolar

4. Control / evaluare Operaţionalizarea /Elaborarea

criteriilor de monitorizare şi

evaluare a calităţii educaţiei

şcolare.

Permanent

 

Responsabili de

catedră

Responsabil CEAC

Director Motivarea personalului
Elaborarea instrumentelor de

monitorizare şi evaluare

utilizabile în activitatea de

inspecţie.

Anual Consiliul de

administraţie

 

Director Corelarea fişei de asistenţăc u cerinţele noului curriculum
Aplicarea instrumentelor de

monitorizare şi evaluare.

Conform

grafic

Responsabili de

catedră

Director Respectarea graficelor de asistentă
Elaborarea rapoartelor privind

activitatea de asigurare a calităţii ofertei eduacţionale şi a programelor de îmbunătăţire a calităţii educaţiei.

Semestrial

 

Rapoarte

responsabili

catedră

Responsabil CEAC

Director

 

Elaborarea planului de

măsuri în acord cu analiza de nevoi

Întocmirea raportului anual/semestrial  de

activitate a unităţii şcolare.

Anual/semestrial Consiliul de

administraţie

 

Director Analiza tuturor sectoarelor

de activitate

5. Motivare

.

 

Oferirea cadrului logistic (spaţii, aparatură, expertiză/ consultanţă, etc.) pentru programele şi activităţile comunitare Când este

cazul

 

Baza materială a

şcolii

 

Director Asigurarea condiţiilor

necesare programelor şi activităţilor comunitare

6. Implicare şi participare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Formarea şi organizarea grupurilor şi

echipelor

 

Implicarea organizaţiilor sindicale în procesul decizional şi în rezolvarea problemelor şcolii. Conform

grafic de

lucru

 

Membri de

sindicat

 

Director Participarea

reprezentantului

membrilor de sindicat la

Consiliul de administraţie

Organizarea întâlnirii periodice cu reprezentanţii comunităţii locale: membri în organele alese de conducere de la nivel local, părinţi ,oameni de afaceri reprezentanţi ai bisericii şi ai

organizaţiilor culturale, etc.,

privind creşterea adecvării ofertei educaţionale a şcolii la specificul comunitar.

Organizarea unor echipe mixte

sau participarea personalului din şcoală la diferite proiecte de dezvoltare comunitară şi la alte proiecte locale, naţionale şi internaţionale.

Când este

cazul

 

 

 

 

 

 

 

Când este

cazul

 

Cadre didactice

 

 

 

 

 

 

 

 

Comisia pentru

proiecte

Director

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Director

Corelarea ofertei cu

cererea de educaţie

 

 

 

 

 

 

 

 

Dezvoltarea parteneriatelor

internaţionale

8.Negocierea şi rezolvarea

conflictelor

Negocierea celor mai avantajoase

condiţii de sprijin comunitar

pentru unitatea şcolară.

Când este

cazul

 

Comisia pentru

proiecte şcolare şi

extraşcolare

Director

Director

 

Participarea la acţiuni

comune cu comunitatea

locală

Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu reprezentanţii autorităţilor/comunităţii, regiile autonome de servicii, instituţii religioase şi culturale, etc. Când este

cazul

 

Comisia pentru

proiecte şcolare şi

extraşcolare

Director

 

Director

 

Respectarea prevederilor

legale

Director

PROF. GOMAN CLAUDIA-SANDA