MINISTERUL EDUCAŢIEI NAȚIONALE
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ÎNV.GÂLGĂU IOSIF” PĂGAIA
LOC. PĂGAIA, NR. 61
JUD. BIHOR
TEL/FAX: 0259/428940
PLAN MANAGERIAL
An şcolar 2019-2020
- CURRICULUM
Obiective strategice:
– Adaptarea curricumului şcolar la nevoile de dezvoltare personală ale elevilor şi la cerinţele agenţilor economici
– Utilizarea de soft educaţional adecvat curricumului şcolar .
– Selecţionarea furnizorilor de curriculum pentru metodici de predare ale diferitelor discipline care răspund cel mai bine nevoilor de dezvoltare ale organizaţiei.
– Alegerea si urmărirea unor indicatori sintetici si obiectivi pentru activitatea didactică si nedidactică.
– Crearea unei baze de teste de evaluare pentru elevi, în concordanţă cu standardele naţionale care să ofere o radiografie obiectivă progresului şcolar.
– Creşterea gradului de consultare al părinţilor în alegerea disciplinelor opţionale şi acordarea conţinuturilor acestora la nevoile concrete ale partenerilor sociali
Funcţia managerială | Activitate | Termene | Resurse umane / financiare | Responsabilităţi | Indicatori de performanţă |
1. Proiectare | Elaborarea proiectului de
curriculum al şcolii privind aplicarea curriculum-ului naţional şi dezvoltarea locală de curriculum |
Anual
1.02. 2020
|
Cadre didactice | Director
Comisia pentru curriculum |
Corelarea obiectivelor
stabilite la nivel naţional şi a celui local cu cele specificate în proiectul şcolii |
Elaborarea proiectului activităţii
extracurriculare şi al concursurilor şcolare |
Anual
1.10.2019 |
Cadre didactice | Director
Coordonator comisie programe educative şcolare şi extraşcolare |
Corelarea obiectivelor şi
activităţilor stabilite la nivel de şcoală cu cele stabilite la nivel naţional şi local |
|
2. Organizare | Procurarea programelor din trunchiul comun aprobate, alegerea manualelor alternative,
asigurarea cu material didactic omologat. |
Anual
11.09.2019
|
Cadre didactice
/programe de dotare finanţate de MEN
|
Director
Contabil
|
Existenţa în şcoală a
programelor, manualelor şi materialului didactic necesar |
Asigurarea cadrului necesar şi a bazei logistice pentru activităţile extracurriculare şi concursuri şcolare | Permanent
|
Personal
administrativ Cadre didactice
|
Director
Coordonator comisie programe educative şcolare şi extraşcolare |
Corelarea cadrului şi a
bazei logistice cu obiectivele activităţilor |
|
3. Conducere operaţională | Aplicarea documentelor
curriculare aprobate (pentru trunchiul comun şi disciplinele opţionale) |
Permanent
|
Cadre didactice | Director
Responsabili comisii metodice
|
Respectarea documentelor
curriculare aprobate |
Structurarea orarului şcolii cu respectarea cerinţelor
psihopedagogice |
Anual
11.09 .2019
|
Comisia de orar | Director | Raportarea schemei orare
la specificul şcolii |
|
Monitorizarea ofertei educaţionale a şcolii în acord cu indicatorii de performanţă stabiliţi în urma diferitelor forme de inspecţie | Permanent
|
Responsabili
comisii metodice |
Director
|
Program de asistenţe la ore
Asistenţe la activităţi educative şi extracurriculare |
|
Supervizarea desfăşurării
activităţilor educative şcolare şi extraşcolare
|
Semestrial
|
Coordonator
comisie programe educative şcolare şi extraşcolare |
Director | Corelarea planurilor de
activitate cu specificul şcolii |
|
4. Control / evaluare | Evaluarea ofertei educaţionale şi a performanţelor educaţionale pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi în urma diferitelor forme de inspecţie | Conform
planurilor de activitate
|
Comisii metodice
Comisie concursuri şcolare
|
Director | Rapoarte semestriale |
Intocmirea documentelor şi a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de ISJ, CCD,
MEN şi autorităţilor locale Intocmirea documentelor legale privind curriculum national |
Când este
cazul
|
Comisii şi
colective de lucru
Cadre didactice Director |
Director
Responsabili comisii şi colective de lucru Responsabili catedre |
Rapoarte întocmite
Planificări calendaristice Proiecte didactice |
|
Arhivarea şi păstrarea
documentelor şcolare oficiale |
Permanent | Secretariat Director | Secretar | Respectarea legislaţiei | |
5. Motivare | Asigurarea caracterului stimulativ şi fundamentarea dezvoltărilor locale de curriculum pe experienţa elevilor şi pe specificul comunitar. | Anual
|
Cadre didactice
Elevi
|
Director | Schema orară |
6. Implicare şi participare | Încurajarea, consemnarea şi transmiterea către cei în drept a dezvoltărilor curriculare locale şi a propunerilor pentru îmbunătăţirea curriculum-ului naţional, provenite de la cadrele didactice din şcoală. | Permanent
|
Consiliul
profesoral |
Director | Rapoarte întocmite |
7. Formare / dezvoltare
profesională şi personală |
Asigurarea abilitării şi a
consultantei în problemele de curriculum pentru cadrele didactice |
Permanent | Cadre didactice | Responsabil cu perfectionarea | Participarea cadrelor la
diferite forme de perfecţionare Corelarea activităţilor de perfecţionare cu cerinţele curriculumului naţional |
8.Formarea şiorganizarea
grupurilor /dezvoltarea echipelor |
Organizarea colectivelor de catedră şi a echipelor de proiect – în funcţie de necesităţile şcolii şi de activităţile planificate. | Când este
cazul
|
Cadre didactice
Parteneri locali Parteneri externi |
Comisia pentru
proiecte |
Participarea la proiecte de
dezvoltare locale, naţionale şi internaţionale |
9. Negocierea / rezolvarea
conflictelor |
Asigurarea coerenţei între
curriculum-ul naţional şi dezvoltările regionale/ locale. |
Permanent | Comisii metodice | Consiliul
profesoral
|
Stabilirea CDS în interesul elevilor, în concordanţă cu obiectivele curriculumului naţional şi cele specific locale |
Asigurarea coordonării între diferitele discipline/
cadre didactice. |
Permanent
|
Comisii metodice | Consiliul
profesoral |
Aplanarea conflictelor | |
Rezolvarea “conflictelor de
prioritate” – între reprezentanţii diverselor discipline – în interesul copiilor |
Permanent
|
Consiliul
profesoral
|
Director | Stabilirea schemei orare pe baza opţiunii elevilor |
- RESURSE UMANE
Obiective strategice:
– Stimularea perfecţionării cadrelor didactice pentru cunoaşterea noilor tehnologii, pentru promovarea didacticii moderne cu accent pe
dezvoltarea de competenţe
– Adaptarea metodelor didactice la noile tehnologii informaţionale.
– Promovarea şi încurajarea activităţilor în echipă .
– Iniţierea tuturor cadrelor didactice şi a personalului în utilizarea calculatoarelor în activitatea profesională.
– Participarea cadrelor la cursuri de iniţiere în managementul calităţii.
– Familiarizarea cadrelor didactice cu sistemul de evaluare externă și internă.
– Motivarea întregului personal în funcţie de creşterea eficienţei muncii
– Perceperea şi utilizarea elevilor ca parteneri în derularea actului educativ.
– Proiectarea şi derularea unor activitaţi de consiliere socială şi profesională cu părinţii.
– Familiarizarea cadrelor didactice cu metodele specifice muncii în echipă şi introducerea adecvată a acestora în actul didactic.
– Promovarea valorilor democratice prin utilizarea unui stil managerial care să promoveze o cultură organizaţională de tip reţea
Funcţia managerială | Activitate | Termene | Resurse umane / financiare | Responsabilităţi | Indicatori de performanţă |
1. Proiectare | Elaborarea proiectului de
dezvoltare a resurselor umane – recrutare, selecţie, utilizare, motivare, disponibilizare – privind atât personalul didactic cât şi cel nedidactic. |
Anual
1.10.2019 |
Comisii metodice
Secretariat
|
Director
Secretar |
Stat de funcţii |
Stabilirea/operaţionalizarea
criteriilor de recrutare, utilizare şi disponibilizare. |
Anual
|
Director | Consiluil de
Administraţie |
Respectarea legislaţiei | |
2. Organizare | Realizarea procedurilor de
ocupare a posturilor şi catedrelor vacante pentru personalul din subordine – conform criteriilor naţionale locale şi proprii. |
Anual,
conform grafic de mobilitate |
Secretariat
|
Director
Secretar |
Fişa de încadrare |
Realizarea cuprinderii copiilor şi tinerilor înscrişi în unităţile de
studiu, colectivele şi formele de educaţie stabilite prin lege. |
Anual
|
Secretariat Director
Sefi comisii metodice a invatatorilor si educatoarelor |
Director
Secretar
|
Realizarea planului de
şcolarizare |
|
Organizarea concursurilor şi a tuturor formelor de admitere pe baza de selecţie, conform
metodologiilor stabilite la nivel naţional, judeţean sau proprii. |
Conform
grafic
|
Comisii de
admitere
|
Director | Respectarea
metodologiilor de admitere |
|
Realizarea orientării vocaţionale a copiilor | Anual | Diriginte clasa a VIII-a | Director
Diriginte clasa a VIII-a |
Inscrierea absolventilor in clasele si profilorile dorite | |
Asigurarea asistenţei sanitare şi a
protecţiei muncii. |
Permanent | Comisia de PM şi
PSI
|
Director
|
Asigurarea condiţiilor de
sănătate şi de securitate a muncii |
|
3. Conducere operaţională | Încheierea contractelor de muncă
cu personalul didactic şi nedidactic. Normarea şi utilizarea personalului din subordine – inclusiv în ceea ce priveşte conducerea colectivelor de copii şi tineri (dirigenţie sau similar). |
Anual
1.10.2019
Anual 1.09.2019
|
Secretariat
Consiliul de Administraţie
|
Director
Director |
Respectarea metodologiilor de
Încadrare Respectarea legislaţiei |
Realizarea fişelor posturilor/
descrierilor de rol pentru personalul din subordine. |
Anual
1.10.2019
|
Responsabili
compartimente |
Director | Respectarea legislaţiei | |
Realizarea procedurilor
disciplinare şi de rezolvare a contestaţiilor. |
Când este
cazul
|
Consiliul de
Administraţie |
Director | Respectarea legislaţiei | |
Realizarea procedurilor de
disponibilizare (concediere şi pensionare). |
Când este
cazul
|
Consiliul de
Administraţie |
Director | Respectarea legislaţiei | |
4. Control / evaluare | Evaluarea periodică a personalului didactic şi nedidactic din subordine. | Anual | Consiliul de
Administraţie
|
Director | Corelarea cu atribuţiile
prevăzute în fişa postului |
Întocmirea documentelor şi a
rapoartelor tematice curente şi speciale, cerute de ISJ, CCD, Ministerul Educaţiei Naţionale autorităţile locale. |
Când este
cazul
|
Comisii şi
colective de lucru
|
Director
Responsabili comisii şi colective de lucru
|
Rapoarte întocmite | |
Arhivarea şi păstrarea
documentelor oficiale privind personalul unităţii şcolare. |
Permanent
|
Secretariat | Director
Secretar |
Respectarea legislaţiei | |
5. Motivare | Repartizarea echitabilă şi în
conformitate cu criteriile naţionale şi locale, a stimulentelor materiale şi morale stabilite prin lege pentru cadrele didactice şi nondidactice şi pentru copii |
Când este
cazul
|
Consiliul de
administraţie |
Director | Respectarea legislaţiei |
6. Implicare şi participare | Asigurarea cadrului instituţional
pentru participarea personalului la procesul decizional prin colectivele şi organele de conducere colectivă existente: colectivele de catedră, Consiliul de Administraţie şi Consiliul Profesoral. |
Permanent | Responsabili
colective de lucru
|
Director | Participarea personalului la procesul decizional |
Realizarea unui sistem intern de
comunicare rapid, eficient şi transparent. |
Permanent | Responsabili
compartimente
|
Director | Respectarea legislaţiei şi a termenelor stabilite | |
Încurajarea unei culturi
organizaţionale care stimulează comunicarea deschisă participarea şi inovaţia. |
Permanent | Responsabili de
compartimente
|
Director | Implicarea cadrelor în
activitatea organizaţiei |
|
7. Formarea /dezvoltare
profesională şi personală |
Formarea continuă generală –
corelată cu evaluarea – a personalului din subordine. |
Conform
grafice de asistenţă |
Responsabili de
compartimente Cadre didactice |
Director | Corelarea evaluării cu activitatea desfăşurată |
Asigurarea consilierii generale şi
specifice pentru întreg personalul din subordine. |
Permanent | Responsabili de
compartimente
|
Director | Existenţa în şcoală a unei atmosfere eficiente de lucru | |
Participarea la programe de
(auto)formare continuă în management educaţional şi informarea la zi în domeniu. |
Permanent
|
Stagii de formare | Responsabil cu
perfecţionarea |
Numar de cadre
participante la cursurile de formare |
|
8. Formarea grupurilor /
dezvoltarea echipelor |
Încurajarea unei culturi
organizaţionale care stimulează comunicarea deschisă participarea şi inovaţia. |
Permanent | Responsabili de
compartimente
|
Director | Implicarea cadrelor în
activitatea organizaţiei |
Deformalizarea comunicării în
organizaţie |
Permanent | Responsabili
compartimente |
Director | Respectarea legislaţiei şi a termenelor stabilite | |
9. Negocierea /rezolvarea
conflictelor |
Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor din
interiorul colectivului unităţii şcolare. |
Permanent
|
Responsabili de
compartimente |
Director | Existenţa în şcoală a unei atmosfere eficiente de lucru
|
Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu sau
între copii şi tineri, cadre didactice şi nedidactice, părinţi, etc. |
Permanent | Cadre didactice | Director | Existenţa în şcoală a uneia tmosfere eficiente de lucru |
III. RESURSE MATERIALE
Obiective Strategice:
– Dezvoltarea bazei materiale
– Accesarea de fonduri prin participare la proiecte de finanţare şi prin mărirea contribuţiei comunităţii locale, ca urmare a adecvării ofertei de şcolarizare la nevoile acesteia
– Acoperirea necesarului de calculatoare şi soft educational pentru toate domeniile curriculare.
– Dezvoltarea modalităţilor de evaluare computerizată.
– Valorificarea bazei materiale existente pentru iniţierea de cursuri de perfecţionare.
Funcţia managerială | Activitate | Termene | Resurse umane / financiare | Responsabilităţi | Indicatori de performanţă |
1. Proiectare | Elaborarea proiectului de buget şi a proiectului de achiziţii al
unităţii şcolare. |
Anual | Contabilitate/
analiza de nevoi
|
Consiliul de
administraţie
|
Corelarea proiectului cu
analiza de nevoi |
Identificarea surselor
extrabugetare de finanţare. |
Permanent | Parteneri locali
Terenuri in arenda |
Director
Contabil |
Veniturile extrabugetare
obţinute |
|
Întocmirea documentaţiei pentru
construcţii şcolare şi reparaţii |
Anual
|
Buget local si republican | Director | Respectarea legislaţiei | |
2. Organizare | Achiziţionarea materialelor
conform buget alocat pentru dotare, conform legii, pe capitole şi articole bugetare. |
Permanent | Contabilitate/
analiza de nevoi
|
Director
Contabil
|
Corelarea repartiţiei
bugetare cu lista de priorităţi |
Dezvoltarea fondurilor
extrabugetare şi repartizarea lor conform priorităţilor. |
Când este
cazul
|
Consiliul de
administraţie |
Director | Respectarea listei de
priorităţi |
|
Repartizarea mijloacelor fixe şi a
obiectelor de inventar achiziţionate, conform planificării. |
Când este
cazul
|
Consiliul de
administraţie
|
Director | Asigurarea condiţiilor
optime pentru un învăţământ de calitate |
|
3. Conducere operaţională | Realizarea execuţiei bugetare. | Trimestrial | Contabilitate | Contabil | Respectarea legislaţiei |
Realizarea planului de achiziţii.
|
Anual | Contabilitate | Director | Respectarea listei de
priorităţi |
|
Alocarea burselor şi distribuirea
Şi celorlalte forme de ajutor stabilite prin lege.
|
Semestrial
|
Secretariat,
contabilitate Comisia diriginţilor |
Contabil | Respectarea criteriilor
prevăzute de lege |
|
Utilizarea fondurilor
extrabugetare conform priorităţilor stabilite în proiectele şi programele şcolii. |
Când este
cazul
|
Venituri proprii,
sponsorizări |
Consiliul de
administraţie
|
Corelarea cu lista de
priorităţi |
|
Asigurarea condiţiilor necesare
privind iluminatul, încălzirea, alimentarea cu apa. |
Permanent | Bugetul local | Director
Contabilitate
|
Asigurarea plăţii facturilor
pentru utilităţi la termen |
|
4. Control / evaluare | Încheierea exerciţiului financiar. | Anual | Contabilitate | Director | Respectarea legislaţiei |
Întocmirea documentelor şi a
rapoartelor tematice curente şi speciale, cerute de ISJ, CCD, Ministerul Educaţiei Naţionale şi autorităţile locale. |
Când este
cazul
|
Contabilitate
|
Director
Contabil |
Rapoarte întocmite | |
Întocmirea documentelor legale
privind managementul financiar.
|
Lunar
/trimestrial /anual |
Contabilitate | Director | Respectarea legislaţiei | |
Arhivarea şi păstrarea
documentelor financiare oficiale. |
Anual | Contabilitate | Director | Respectarea legislaţiei | |
5. Implicare şi participare | Asigurarea transparenţei
elaborării şi execuţiei bugetare.
|
Permanent | Contabilitate /
documente financiare |
Director | Asigurarea circulaţiei
informaţiilor |
6. Formare/ dezvoltare
profesională şi personală. |
Asigurarea formării specifice şi a
consultanţei pentru personalul financiar şi administrativ.
|
Permanent | Responsabili
compartimente
|
Director | Racordarea la modificările
legislative |
7. Formarea/
organizarea grupurilor şi echipelor |
Formarea echipei personalului
Administrative |
Anual | Stat de funcţii
aprobat |
Director | Respectarea fişei postului |
8. Negocierea şi rezolvarea
conflictelor |
Negocierea celor mai bune
condiţii financiare pentru execuţia bugetară. |
Permanent
|
Oferte de preţ | Director
Contabil
|
Respectarea prevederilor
legale |
Negocierea celor mai avantajoase contracte de sponsorizare şi condiţii pentru obţinerea fondurilor extrabugetare. | Când este
cazul |
Parteneri locali | Consiliul de
administraţie
|
Corelarea cu lista de
priorităţi |
- DEZVOLTARE ORGANIZAŢIONALĂ, RELAŢII SISTEMICE ŞI RELAŢII COMUNITARE
– Participarea la programe de finanţare vizând înnoirea dotării tehnice a şcolii şi adaptarea ofertei la cerinţele comunitare
– Diversificarea şi extinderea relaţiilor cu parteneri educaţionali atât la nivel local cât şi la nivel regional şi European
– Fructificarea tuturor oportunităţilor oferite de proiecte de colaborare locale, regionale şi europene
– Aplicarea şi promovarea sistemului de evaluare în colaborare cu parteneri educaţionali locali.
– Dezvoltarea unor parteneriate între instituţii de acelaşi profil din ţară şi din sţrăinătate.
– Dezvoltarea unor parteneriate educaţionale cu principalii factori educativi locali şi cu instituţii de acelaşi profil din ţară şi din străinătate
Funcţia managerială | Activitate | Termene | Resurse umane / financiare | Responsabilităţi | Indicatori de performanţă |
1. Proiectare | Elaborarea planurilor/
programelor de dezvoltare a unităţii şcolare pentru satisfacerea nevoilor proprii şi ale comunităţii locale. |
Anual | Comisia pentru
proiecte |
Director | Dezvoltarea parteneriatului local |
Iniţierea de parteneriate şi
programe cu instituţii care să promoveze principiile nondiscriminării (Ruhama). |
Semestrial | Comisia pentru
proiecte |
Director
|
Corelarea cu analiza de
nevoi |
|
Informarea tuturor categoriilor şi organizaţiilor interesate/
beneficiare în legătură cu activitatea unităţii şcolare şi cu programele naţionale de reformă în curs. |
Permanent
|
Responsabili de
proiecte derulate |
Director | Diseminarea rezultatelor | |
2.Organizare | Colaborarea cu autorităţile locale alese în ceea ce priveşte
repartizarea şi utilizarea fondurilor pentru funcţionarea, întreţinerea şi repararea unităţii şcolare. |
Permanent
|
Proiect de buget/
Execuţii bugetare |
Director
Contabil |
Corelarea cu lista de
priorităţi |
Încheierea de contracte cu agenţii economici, ONG şi alte
organizaţii privind prestări reciproce de servicii. |
Semestrial | Cadre didactice | Director | Respectarea legislaţiei | |
3. Conducere operaţională | Aplicarea programelor naţionale de reformă şi întocmirea documentelor de implementare. | Permanent | Responsabili Comisii metodice | Director | Respectarea măsurilor de
reformă şi implementare |
Stabilirea legăturilor cu
autorităţile locale, agenţii economici, instituţiile naţionale şi regionale de cultura, biserica alte instituţii interesate pentru realizarea proiectelor şi programelor proprii şi în vederea creşterii importanţei şcolii ca focar de civilizaţie. |
Când este
cazul
|
Cadre didactice
|
Director
|
Corelarea ofertei cu
cererea de educaţie |
|
Stabilirea legăturilor formale cu organele de poliţie, pompieri în vederea asigurării pazei şi siguranţei elevilor şi pentru prevenirea şi combaterea delicvenţei juvenile. | Permanent
|
Comisia pentru
menţinerea disciplinei
|
Director | Respectarea
regulamentului şcolar |
|
4. Control / evaluare | Operaţionalizarea /Elaborarea
criteriilor de monitorizare şi evaluare a calităţii educaţiei şcolare. |
Permanent
|
Responsabili de
catedră Responsabil CEAC |
Director | Motivarea personalului |
Elaborarea instrumentelor de
monitorizare şi evaluare utilizabile în activitatea de inspecţie. |
Anual | Consiliul de
administraţie
|
Director | Corelarea fişei de asistenţăc u cerinţele noului curriculum | |
Aplicarea instrumentelor de
monitorizare şi evaluare. |
Conform
grafic |
Responsabili de
catedră |
Director | Respectarea graficelor de asistentă | |
Elaborarea rapoartelor privind
activitatea de asigurare a calităţii ofertei eduacţionale şi a programelor de îmbunătăţire a calităţii educaţiei. |
Semestrial
|
Rapoarte
responsabili catedră Responsabil CEAC |
Director
|
Elaborarea planului de
măsuri în acord cu analiza de nevoi |
|
Întocmirea raportului anual/semestrial de
activitate a unităţii şcolare. |
Anual/semestrial | Consiliul de
administraţie
|
Director | Analiza tuturor sectoarelor
de activitate |
|
5. Motivare
.
|
Oferirea cadrului logistic (spaţii, aparatură, expertiză/ consultanţă, etc.) pentru programele şi activităţile comunitare | Când este
cazul
|
Baza materială a
şcolii
|
Director | Asigurarea condiţiilor
necesare programelor şi activităţilor comunitare |
6. Implicare şi participare
7. Formarea şi organizarea grupurilor şi echipelor
|
Implicarea organizaţiilor sindicale în procesul decizional şi în rezolvarea problemelor şcolii. | Conform
grafic de lucru
|
Membri de
sindicat
|
Director | Participarea
reprezentantului membrilor de sindicat la Consiliul de administraţie |
Organizarea întâlnirii periodice cu reprezentanţii comunităţii locale: membri în organele alese de conducere de la nivel local, părinţi ,oameni de afaceri reprezentanţi ai bisericii şi ai
organizaţiilor culturale, etc., privind creşterea adecvării ofertei educaţionale a şcolii la specificul comunitar. Organizarea unor echipe mixte sau participarea personalului din şcoală la diferite proiecte de dezvoltare comunitară şi la alte proiecte locale, naţionale şi internaţionale. |
Când este
cazul
Când este cazul
|
Cadre didactice
Comisia pentru proiecte |
Director
Director |
Corelarea ofertei cu
cererea de educaţie
Dezvoltarea parteneriatelor internaţionale |
|
8.Negocierea şi rezolvarea
conflictelor |
Negocierea celor mai avantajoase
condiţii de sprijin comunitar pentru unitatea şcolară. |
Când este
cazul
|
Comisia pentru
proiecte şcolare şi extraşcolare Director |
Director
|
Participarea la acţiuni
comune cu comunitatea locală |
Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu reprezentanţii autorităţilor/comunităţii, regiile autonome de servicii, instituţii religioase şi culturale, etc. | Când este
cazul
|
Comisia pentru
proiecte şcolare şi extraşcolare Director
|
Director
|
Respectarea prevederilor
legale |
Director
PROF. GOMAN CLAUDIA-SANDA